Zmiany w strukturach T-Mobile Polska, Dorota Kuprianowicz-Legutko dyrektorem ds. personalnych
T-Mobile Polska zapowiedział zmiany w organizacji firmy zmierzające do sprawniejszej i bardziej kompleksowej obsługi klientów. Od początku grudnia do zarządu spółki dołączy Dorota Kuprianowicz-Legutko jako dyrektor ds. personalnych.
W komunikacie T-Mobile podkreśla, że od 1 października br. wprowadza zamiany organizacyjne, które mają na celu "wzmocnienie roli obsługi klienta w organizacji oraz usprawnienie zarządzania jego doświadczeniem we wszystkich punktach styku z marką".
Dodatkowo spółka zmodyfikowała system zarządzania projektami oraz utworzyła centrum kompetencji cyfrowych, które będzie kierowało cyfrową transformacją firmy.
Według zapowiedzi zmiany polegają przede wszystkim na uporządkowaniu odpowiedzialności oraz współdzieleniu funkcji w obszarze obsługi klientów, gdzie działy będą wspierały zarówno procesy związane z obsługą klientów indywidualnych, jak i małych i średnich przedsiębiorstw. Będzie się tak działo m.in. w zakresie komunikacji, e-biznesu oraz cyfryzacji, planowania i analiz, jak również w działaniach nastawionych na budowanie doświadczeń klientów.
T-Mobile Polska poinformował również, że od 1 grudnia br. Dorota Kuprianowicz-Legutko obejmie funkcję członka zarządu spółki i będzie odpowiadała za obszar polityki personalnej w firmie.
Dorota Kuprianowicz-Legutko posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim w firmach z branży energetycznej, logistycznej i FMCG. Od 2012 r. zarządzała kapitałem ludzkim w Innogy Polska S.A. (wcześniej RWE S.A.), gdzie prowadziła projekty związane z transformacją kultury organizacyjnej, rebrandingiem, kształtowaniem i rozwojem postaw liderskich, implementacją systemów benefitów i wynagrodzeń, negocjacjami i współpracą z partnerami społecznymi oraz rekrutacją i rozwojem pracowników.
- Struktura, którą dziś ogłaszamy zapewni nie tylko sprawniejszą wymianę wiedzy i doświadczeń, ale także odpowiednie wykorzystanie wewnętrznego potencjału firmy - zapowiada Andreas Maierhofer, prezes T‑Mobile Polska. - Połączenie kompetencji rynku biznesowego i prywatnego w zakresie obsługi klientów zaowocuje uproszczeniem procesów oraz zwiększeniem ich satysfakcji. Naszym celem jest umożliwienie klientom przeprowadzania każdej transakcji w sposób cyfrowy w ciągu trzech lat. Dlatego tworzymy w firmie centrum kompetencji cyfrowych oraz doświadczenia klienta.
Zarząd spółki zadecydował także o połączeniu pionów obsługi klienta B2C i B2B pod kierunkiem Agnieszki Mironowicz. Sprzedażą usług dla mikro- i małych firm będzie kierował Daniel Łopata, natomiast działem customer experience Agnieszka Dudek.
Marcin Drażan będzie kierował sprzedażą do klientów korporacyjnych, a Herbert Schoeberl nowym działem Digital (cyfryzacji obsługi).
Na koniec czerwca br. T‑Mobile Polska miał 10,25 mln użytkowników, w tym 6,74 mln abonentów i 3,51 mln klientów usług prepaidowych.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w strukturach T-Mobile Polska, Dorota Kuprianowicz-Legutko dyrektorem ds. personalnych