SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa odsłona kampanii „Stanu darmowego” w Play Fresh (wideo)

Rusza drugi etap kampanii reklamującej „Stan darmowy” w Play Fresh.

W nowej odsłonie kampanii reklamowej „Stanu darmowego” w Play Fresh wykorzystywane są dwa absurdalnie zabawne spoty, które pokazują pary rozmawiające ze sobą non stop, nawet przez sen. Taki przekaz ma podkreślać, że w ramach tej oferty dostępne są za darmo nieograniczone połączenia wewnątrz sieci Play.


„Stan darmowy” został wprowadzony w Play Fresh w lutym br. (więcej). Pierwszy etap kampanii reklamującej tę ofertę był utrzymany w stylistyce podniosłego przekazu o ważnym wydarzeniu politycznym (więcej).


Obecną odsłonę akcji – podobnie jak jej pierwszy etap –przygotowały agencje Brain i K2 Internet oraz dom mediowy ZenithOptimedia Group.
 

Dołącz do dyskusji: Nowa odsłona kampanii „Stanu darmowego” w Play Fresh (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dert.
A propos Play i jego zasięgu...
Media2: Dziurawy zasięg Play Online nad morzem
http://media2.pl/telekomunikacja/66766-dziurawy-zasieg-play-online-nad-morzem.html
odpowiedź
User
orange
tylko orange
odpowiedź
User
szmondak
Ej, to nie jest Play Fresh, tylko Play.
Swoją drogą jak mądre osoby z wirtualnychmediów popełniły taki błąd, to marketer może się cieszyć, że Play to jednak monobrand w percepcji konsumentów
odpowiedź