Nowa formuła dni otwartych AVON-u
Na początku września, w kilkudziesięciu polskich miastach, przeprowadzona zostanie tradycyjna już akcja Dni Otwarte Avonu. G
Głównym celem Dni Otwartych jest pozyskanie nowych konsultantek oraz klientek.
Tegoroczna akcja będzie miała zupełnie inną oprawę niż w latach poprzednich.
Kształt tegorocznych spotkań jest przede wszystkim rezultatem zmian jakie zachodzą na polskim rynku. Avon, który od ponad dziesięciu lat związany jest z Polską i Polkami. Pomysłodawcy i organizatorzy przekonani są, że przedsięwzięcie to jak co roku przyniesie wymierne korzyści i spełni zakładane cele.
Kreację przygotowała agencja D'Arcy.
Akcja Dni Otwartych będzie wsparta dwutygodniową kampanią prasową w najpoczytniejszych tygodnikach kobiecych, a także ogólnopolską kampanią przeprowadzoną na dysplayach w urzędach pocztowych.
Kampanię zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest.
Dołącz do dyskusji: Nowa formuła dni otwartych AVON-u