Notus w reklamie pyta "Bo jak nie my to kto?"
Ruszyła pierwsza w tym roku kampania digitalowa firmy pośrednictwa finansowego Notus pod hasłem „Bo jak nie my to kto”. W akcji wykorzystano hit Łukasza „Mroza” Mrozowskiego.
Celem kampanii jest budowanie świadomości marki na rynku pośrednictwa finansowego i pokazanie jej oblicza "specjalisty od załatwiania trudnych spraw".
Oś komunikacji bazuje na słynnej piosence autorstwa Łukasza „Mroza” Mrozowskiego. Pojawia się ona w kampanii i jest zbieżna z claimem marki Notus "Who If Not_Us".
Firma wplotła w komunikację marketingową wątek wojny w Ukrainie. W komunikacie Notus czytamy: " Hasło kampanii ma również szerszy kontekst społeczny. Pokazuje Polaków jako zjednoczony naród, który w sytuacji zagrożenia niesie pomoc swoim sąsiadom. „Bo jak nie my to kto” jest odpowiedzią na pytania nurtujące nas w ostatnim czasie. Kto przyjął 3 mln uchodźców pod „swój dach”? Kto niesie pomoc na granicy z Ukrainą każdego dnia? Kto dostarcza posiłki, odzież i lekarstwa uciekającym przed wojną w Ukrainie? Kto zakłada fundacje i dzieli się wszystkim po bratersku?".
Za całościowe przygotowanie kampanii, w tym strategię, działania w digitalu, produkcję i obsługę, odpowiada agencja Fastline Advertising.
Dołącz do dyskusji: Notus w reklamie pyta "Bo jak nie my to kto?"