'Nordea Inwestor. 2 x większy kapitał na starcie'
Pod takim hasłem rozpoczęła się kampania reklamowa nowej oferty inwestycyjnej Nordea Bank Polska.
Reklamowana oferta banku Nordea umożliwia, po zainwestowaniu minimum 80 tys. złotych w fundusze skupione w Nordea Inwestor, uzyskanie kredytu Nordea Polisa o tej samej wartości, przeznaczonego na podwojenie inwestycji.
Kampania telewizyjna rozpoczęła się w ostatnim tygodniu lipca. Spoty przekonujące do inwestowania w banku Nordea pojawiają się w TVN 24 oraz kanałach Discovery i Animal Planet.
Kampania reklamowa wpisuje się w dotychczasowe działania reklamowe banku. Koncentruje się na prostym przekazie i wykorzystuje znaną z niedawnych kampanii banku postać Toniego Hyyryläinena.
Wzmocnieniem kampanii telewizyjnej są reklamy w witrynach oddziałów Nordea w całym kraju, wyselekcjonowane billboardy w pobliżu placówek oraz siatki winylowe na oddziałach.
Kampanię przygotował dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: 'Nordea Inwestor. 2 x większy kapitał na starcie'