SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Relacje zaczynamy od uśmiechu” w nowej reklamie Nordea Banku Polska (wideo)

W telewizji, internecie i prasie rusza drugi etap wizerunkowej kampanii Nordea Banku Polska. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje Hand Made i Media Contacts oraz dom mediowy MPG.

W nowym spocie Nordea Banku Polska wprowadzone zostaje hasło: „Relacje zaczynamy od uśmiechu”. 15-sekundowa reklama pokazuje korzyści z długoterminowego oszczędzania oraz podkreśla, że Nordea Bank Polska chce wspierać klientów w podejmowaniu najważniejszych decyzji finansowych.

Spot jest emitowany ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, a kampania obejmuje też internet (reklamy w wybranych serwisach, Google i na Facebooku prowadzące na stronę bankrelacji.nordea.pl). Te działania zaplanowano do 20 stycznia. Ponadto od najbliższego weekendu prowadzony będzie projekt edukacyjny we współpracy z „Gazetą Wyborczą” i Wyborcza.biz, który ma promować oszczędzanie, planowanie swoich finansów i bardziej świadome zarządzanie nimi. Projekt potrwa do 11 lutego.

Przypomnijmy, że pierwszy etap kampanii rozpoczęła się przed miesiącem (przeczytaj więcej i obejrzyj tamte reklamy).



Kreację obu odsłon akcji przygotowała agencja Hand Made, m.in. wykorzystując fragmenty reklamy telewizyjnej Nordei zrealizowanej przez DDB Copenhagen i emitowanej w br. w krajach skandynawskich. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG, a za działania w internecie odpowiada agencja Media Contacts.

Dołącz do dyskusji: „Relacje zaczynamy od uśmiechu” w nowej reklamie Nordea Banku Polska (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pitagoras
romby rządzą!
odpowiedź