Nokia ruszyła z internetową kampanią promującą N85
Nokia uruchomiła internetową kampanię, która promuje jej telefonN85 jako urządzenie przeznaczone do gier.
Głównym bohaterem kampanii pod hasłem 'Game Over Boredom' ('GraPonad Nudę') jest mały czarny pies, który bawi się, drze na kawałkigazetę, jak również zachowuje się jak przyjaciel.
Internetowe reklamy z tak zachowującym się psem kierująkonsumenta na specjalną stronę internetową (www.nokiagameoverboredom.com),gdzie może on w dowolnym kierunku obracać zwierzęciem, dowiadującsię przy tym o kolejnych funkcjach telefonu.
Kampanię przygotowała agencja cyfrowa Work Club, której partnerkreatywny Andy Sandoz porównując promowane urządzenie do psastwierdził, że "Nokia N85 jest małą czarną bestią i idealnymantidotum na nudę".
źródło: NMA
Reklama internetowa
Dołącz do dyskusji: Nokia ruszyła z internetową kampanią promującą N85