SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nokia ogłasza przetarg na budżet medialny

Nokia ogłosiła przetarg na globalne planowanie i zakup mediów.

Obecnie medialny budżet największego producenta telefonówkomórkowych na świecie w Europie, Azji i USA obsługuje dom mediowyMediaCom.

Ogłoszenie przetargu jest następstwem serii zmian, jakie wostatnich miesiącach w zakresie globalnych działań reklamowychpoczyniła Nokia.

W listopadzie ubiegłego roku firma zrezygnowała z usług LoweLondon i wybrała agencję Wieden & Kennedy do obsługi globalnegobudżetu reklamowego telefonów z serii N. Z kolei w ubiegłymmiesiącu Nokia podzieliła swój globalny budżet reklamy cyfrowejmiędzy należącą do Aegis Group sieć Isobar i dotychczas obsługującąw tym zakresie firmę amerykańską agencję kreatywną R/GA.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: Nokia ogłasza przetarg na budżet medialny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl