Nokia N97: życie toczy się online (wideo)
Pod hasłem "Życie toczy się online" rusza kampania reklamowa telefonu Nokia N97. Akcja obejmuje prasę, internet, outdoor, kina i punkty sprzedaży.
Kampania reklamowa telefonu komórkowego Nokia N97 eksponuje jego główne zalety: personalizowany ekran dotykowy, klawiaturę QWERTY i 32 GB pamięci. Przekaz pod hasłem "Życie toczy się online" podkreśla również, że urządzenie daje dostęp do serwisów społecznościowych, sklepu internetowego Nokia Music i innych usług w sieci, pozwalając zapisywać najważniejsze kontakty w postaci zdjęć i widgetów.
Akcja jest prowadzona w prasie, internecie, kinach, punktach sprzedaży i na outdoorze. Globalną kreację kampanii - zaplanowanej w Polsce do połowy września - przygotowała agencja reklamowa JWT, a zaadaptowana na nasz rynek JWT Warszawa, natomiast polską wersję banerów internetowych, zaprojektowanych przez agencję Wunderman, opracowałjej polski oddział. Zakupem mediów zajął się do mediowy MediaCom Warszawa, a działania public relations prowadzi agencja Hill & Knowlton Poland.
Dołącz do dyskusji: Nokia N97: życie toczy się online (wideo)