Noizz w nowej wersji: czarno-biała kolorystyka i dodatkowe cykle redakcyjne
Serwis miejsko-lifestylowy Noizz.pl (należący do Ringier Axel Springer Polska) udostępniono w nowej odsłonie, ze zmienioną szatą graficzną i nowymi seriami materiałów dziennikarskich. Zmiany pojawią się także w witrynach Noizz w innych krajach.
Nowa odsłona graficzna Noizz jest oparta na czarno-białej kolorystyce. Ma to poprawić czytelność serwisu i podkreślić jego miejski charakter. Ponadto wyróżniono główne kategorie na stronie głównej oraz bardziej wyeksponowano informacje o autorach tekstów.
- Redesign jest kolejnym mocnym ruchem podkreślającym naszą pozycję lidera na rynku miejskich portali w regionie Europy Środkowej. W ciągu ostatnich dwóch lat udowodniliśmy swoją wiarygodność w tematach takich jak: moda, sprawy społeczne, czy ekologia i zależy nam, aby nowy wygląd serwisu dobrze to oddawał - mówi Filip Połoska, międzynarodowy redaktor naczelny Noizz.
Zmiany zostaną wprowadzone we wszystkich wersjach Noizz: w Polsce, Niemczech, Serbii, Rumunii, na Słowacji i Węgrzech. Za ich koncepcję i wdrożenie odpowiada zespół zarządzany przez Filipa Połoskę.
- W odświeżonej identyfikacji Noizz zależało nam na uporządkowaniu istniejących rozwiązań, wprowadzeniu logiki w ich zastosowaniu i wykreowaniu minimalistycznego systemu wizualnego marki, tak by był tłem dla treści redakcyjnych. Minimalizm i surowość konstrukcyjna przyświecała naszym poszukiwaniom od samego początku i doprowadziła nas do wykreowania organizacji wizualnej opartej na kwadratach - opisuje Bartek Kozłowski, dyrektor artystyczny Ringier Axel Springer Polska.
Noizz zapowiada kilka nowych cyklów redakcyjnych: mieszkaniowy „Na wynajmie”, o życiu seksualnym oraz Q&A z ekspertami dotyczące bieżących tematów. Natomiast w sekcji wideo pojawi się seria materiałów o ekologii i zrównoważonym stylu życia. Redakcja planuje też jeszcze bardziej powiązać serwis z Instagramem.
- Jest to dla nas kolejny etap rozwoju, chcemy jeszcze bardziej angażować czytelników i mocniej pokazać redakcję, bo jesteśmy bardzo dumni z zespołu, który udało nam się razem stworzyć - zapowiada Filip Połoska.
Przy okazji redesignu przygotowano nowe reklamowe formaty premium. - W 2018 roku zrealizowaliśmy nasze wszystkie cele biznesowe. Mieliśmy także bardzo duży wzrost projektów specjalnych i udało nam się nawiązać współpracę z bardzo cennymi dla nas klientami, m.in. markami adidas Originals, Nike, Netflix, Disney. Realizując szczególnie projekty specjalne dostrzegliśmy potrzebę w uwzględnieniu niestandardowych i kreatywnych rozwiązań, więc bardzo ważna była dla nas zmiana także w formatach reklamowych, które pozwolą na lepszą ekspozycję naszych partnerów - komentuje Justyna Bajer, head of Noizz.
Nowa odsłona serwisu będzie reklamowana w internecie (m.in. poprzez współpracę z influencerami) i prasie.
Noizz działa od pięciu lat, jako pierwszą uruchomiono jego polską wersję.
Według badania Gemius/PBI w marcu br. strony i aplikacji grupy Ringier Axel Springer Polska zanotowały 21,44 mln realnych użytkowników i 2,3 mld odsłon.
Dołącz do dyskusji: Noizz w nowej wersji: czarno-biała kolorystyka i dodatkowe cykle redakcyjne
Pozdr