SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serwis Noizz z nową strategię marketingową #Actvertising

Lifestyowy portal Noizz.pl (Ringier Axel Springer Polska) wdraża nową strategię marketingową pod hasłem #Actvertising. Jej głównym założeniem jest tworzenie przekazów reklamowych tak, by miały wpływ na poprawę rzeczywistości.

Redakcja Noizz była wielokrotnie nagradzana za kampanie zwracające uwagę na ekologię, m.in. „ARKA 2.0”, która dotyczyła ochrony zagrożonych gatunków zwierząt czy „Tu pijesz bez słomki” zmierzającej do wycofania plastikowych słomek z barów i restauracji.

Noizz chce wraz klientami tak formułować przekazy reklamowe, by promowały pozytywne wartości, edukowały lub aktywizowały społeczeństwo. Do idei actvertisingu będzie przekonywać inne serwisy, agencje czy domy mediowe do kształtowania takich kampanii reklamowych.

- Noizz pokazywał i udowodnił, ile jest w stanie zdziałać dla ochrony Ziemi. Inicjatywy i akcje redakcji wpłynęły na postawę setek tysięcy ludzi oraz firm. To nie tylko symbol, ale efektywny dowód na skuteczność takich akcji - mówi Olga Korolec, chief marketing officer w Ringier Axel Springer Polska i group sustainability director Ringier Axel Springer Media. - Akcje Noizz.pl będą między innymi uwzględniać cele zrównoważonego rozwoju promowane przez ONZ, jest ich 17. Partnerzy serwisu mają więc okazję skorzystać z wpływu Noizz.pl na kształtowanie postaw i zmiany codziennych nawyków ludzi na takie, które chronią naszą planetę. Cały świat patrzy na epidemię koronawirusa, która jednak nie jest takim zagrożeniem dla przyszłości jak zmiany klimatu - dodaje.

Noizz stawia na #Actvertising

Autorzy strategii #Actvertising opierają jej założenia na badaniach rynku i oczekiwań swoich użytkowników. - Act to działanie marki, która zmienia życie konsumenta; advertising – zasięgowy i angażujący przekazu budowany siłą Noizz. To wartościowy sposób opowiadania historii - wyjaśnia Magdalena Ignatowicz, menedżer ds. rozwoju Noizz. Widzimy, że tego oczekuje rynek, bo zmieniają się oczekiwania konsumentów. Dla młodych ludzi ważniejsze jest to, by marka przedstawiała takie same wartości jak ich, a nie tylko, by były „cool” czy „trendy”. Przy czym „cool & trendy” staje się to, co ulepsza i poprawia świat. Konsumenci oczekują większego wpływu marek na rzeczywistość. Zgodnie z zasadą - mój portfel, mój głos - wyjaśnia Ignatowicz.

- W Noizz staramy się promować postawy które wpływają na zmianę naszej rzeczywistości - mówi Filip Połoska, międzynarodowy redaktor naczelny Noizz. Lecz to nie wszystko. Wierzymy, że każda reklama może nieść wartość dla konsumenta i w konsekwencji zmieniać społeczeństwo. Marki muszą angażować się w tematy społeczne, również światopoglądowe, lecz musi to być wiarygodne dla użytkownika. Mamy w tym doświadczenie, jesteśmy wiarygodni, stoją za nami efektywne akcje - dodaje Połoska.

Noizz to międzynarodowa marka stworzona z myślą o generacji C i największy miejski serwis lifestylowy w Polsce. Podejmuje tematy związane z kulturą miejską, muzyką, filmem, modą, ekologią, czy street foodem. Ma swoje serwisy w Polsce, Niemczech, Słowacji, Serbii i na Węgrzech.

Dołącz do dyskusji: Serwis Noizz z nową strategię marketingową #Actvertising

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nois
Czytałem na tej stronie artykuł o Janie Pietrzaku. Zwróciłem uwagę, że autor artykułu napisał mnie więcej tak: "Portal NoweWiadomości napisał, że podobno Jan Pietrzak dostał od Ministra Kultury 100 tysięcy złotych na swoją działalność." Skoor posługują się takimi informacjami, to prawdy tam nie uświadczymy.
0 0
odpowiedź
User
Oj
To ten Noiz od Onetu. Kreacja? Sztuka? Zobaczcie, jaki dramat zrobili dla Hyundaia. Biedasesja fotograficzna.
0 0
odpowiedź