SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nie lada degustacja” w kampanii wersji gatunkowych piwa Żywiec (wideo)

Ruszyła kampania promująca sześć wariantów gatunkowych piwa Żywiec (produkowanego przez Grupę Żywiec): APA, Białe, Marcowe, Porter, Bock i Saison. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Nie lada degustacja”, przygotowały firmy Gong, Just i Roots PR.

W ramach akcji prowadzony jest konkurs, w którym należy na stronie Zywiec.com.pl przesłać zdjęcie zrobione podczas degustacji jednego z piw gatunkowych Żywca. Codziennie wygrać w nim można 100 różnych szklanek do picia różnych wersji piwa Żywiec. Konkurs potrwa do 22 czerwca.

Kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji (sześć 15-sekundowych spotów o różnych wariantach gatunkowych Żywca), internecie (reklamy display, działania na Facebooku) oraz w punktach sprzedaży (materiały POS).

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Za kreację kampanii oraz aktywności w internecie odpowiada agencja Gong, za BTL - agencja Just, a za komunikację public relations - agencja Roots PR.

Dołącz do dyskusji: „Nie lada degustacja” w kampanii wersji gatunkowych piwa Żywiec (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walenty wieczorek
Czyżby nawiązanie do degustacji papieża polskiego kraftu - Tomka kopyry z blogu blog kopyra kom?
odpowiedź