„Nie lada degustacja” w kampanii wersji gatunkowych piwa Żywiec (wideo)
Ruszyła kampania promująca sześć wariantów gatunkowych piwa Żywiec (produkowanego przez Grupę Żywiec): APA, Białe, Marcowe, Porter, Bock i Saison. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Nie lada degustacja”, przygotowały firmy Gong, Just i Roots PR.
W ramach akcji prowadzony jest konkurs, w którym należy na stronie Zywiec.com.pl przesłać zdjęcie zrobione podczas degustacji jednego z piw gatunkowych Żywca. Codziennie wygrać w nim można 100 różnych szklanek do picia różnych wersji piwa Żywiec. Konkurs potrwa do 22 czerwca.
Kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji (sześć 15-sekundowych spotów o różnych wariantach gatunkowych Żywca), internecie (reklamy display, działania na Facebooku) oraz w punktach sprzedaży (materiały POS).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Za kreację kampanii oraz aktywności w internecie odpowiada agencja Gong, za BTL - agencja Just, a za komunikację public relations - agencja Roots PR.
Dołącz do dyskusji: „Nie lada degustacja” w kampanii wersji gatunkowych piwa Żywiec (wideo)