NFZ wybiera w przetargu agencję do kampanii nt. rehabilitacji po covidzie
Narodowy Fundusz Zdrowia planuje kampanię społeczną dotyczącą powrotu do zdrowia po przebyciu Covid-19. W przetargu wybiera agencję, która się nią zajmie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Przetarg Narodowego Funduszu Zdrowia dotyczy przygotowania kampanii promocyjnej programu „8 tygodni do zdrowia po Covid-19".
Zaplanowane działania będą obejmować social media, głównie Facebook a także internet i stacje radiowe. Fundusz chce zaangażowanych do nich influencerów.
Kampania ma potrwać ok. dwa miesiące. Jej przygotowaniem i realizacją zająć się ma wybrana w prowadzonym właśnie przez NFZ przetargu.
O wyborze zwycięzcy zdecydują: cena (waga: 60), kwalifikacje zawodowe (waga: 15) oraz prezentacja "Strategii promocji" (waga: 25).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W przetargu mogą brać udział agencje, które w ciągu ostatnich dwóch lat przygotowały i zrealizowały kompleksową kampanię promocyjną o budżecie nie mniejszym niż 150 tys. zł.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 15 lipca.
Dołącz do dyskusji: NFZ wybiera w przetargu agencję do kampanii nt. rehabilitacji po covidzie
Akcja szczepionkowa siadła kompletnie, poziom wszczepienia stanął w miejscu, miliony niewykorzystanych/przeterminowanych szczepionek trafiły do utylizacji. Miliony Polaków dały się otumanić narracji PiSu, że epidemia się skończyła czy też zamiast ekspertów i naukowców nadal woli słuchać bzdur wypisywanych przez internetowych trolli i pożytecznych idiotów Putina w Internecie.