Newspoint zmienia się w spółkę należącą do Opointu
Newspoint, dotychczasowa marka Netsprint, przekształca się w spółkę. Wszystkie jej udziały przejmuje firma Opoint AS, która tak samo jak Netsprint należy do grupy Amedia, a jej prezesem zostanie Robert Stalmach.
Przekształcenie Newspointu w spółkę i przejęcie go przez Opoint AS jest elementem porządkowania portfolio grupy Amedia oraz ma na celu pogłębienie bezpośredniej współpracy Newspointu i Opointu. - Zmiana właściciela przyczyni się do wzmocnienia Newspoint pod kątem kapitałowym oraz ułatwi rozwój produktów i usług. Umożliwi też połączenie sił obu firm w sprzedaży pełnej oferty monitoringu mediów na rynkach zagranicznych - przekonuje Robert Stalmach, prezes Newspointu. Stalmach poprzednio był dyrektorem zarządzającym pionu monitoringu internetu i członkiem zarządu Netsprintu, natomiast obecnie dołączy też do zarządu Opointu.
Newspoint pozostanie blisko związany z Netsprint przez wspólną grupę kapitałową. Obie firmy będą nadal ściśle współpracować na polskim rynku, m.in. nadal będą oferować swoje usługi w ramach kompleksowej oferty Pakiet 360. Po przeprowadzonych zmianach Netsprint planuje zintensyfikowanie działań zapewniającym reklamodawcom skuteczne zwiększanie liczby użytkowników i poprawę konwersji ich serwisów www.
Opoint AS i Newspoint współpracują od początku 2007 roku. Pierwszym etapem współpracy było wprowadzenie w Polsce pod marką Newspoint flagowego produktu norweskiej firmy - Opoint Monitora, kolejnym wykorzystanie przez Opoint AS platformy wyszukiwawczej Netsprint USE, a następnie - podpisanie umowy na dostarczanie danych z monitoringu social media na rynek norweski.
Dołącz do dyskusji: Newspoint zmienia się w spółkę należącą do Opointu