New Gravity włączona do holdingu Brand New Galaxy
New Gravity, software house automatyzujący procesy biznesowe, dołącza do Brand New Galaxy. To już ósma spółka wchodząca w skład tej niezależnej platformy holdingowej, zrzeszającej agencje o profilu marketingowym i technologicznym.
New Gravity to istniejąca od dwóch lat spółka technologiczna, która automatyzuje procesy biznesowe klientów przez analizę i integrację systemów IT oraz bezpieczną synchronizację dużych zbiorów danych. Zapewnia również kompleksowe rozwiązania e-commerce dla klientów działających online i offline. Projektuje oraz utrzymuje systemy dla obsługi magazynów, systemy e-commerce i integracji danych oraz tworzy m.in. aplikacje mobilne.
Spółką zarządzają Michał Szymczak (CEO) oraz Radosław Śmigasiewicz (managing director).
- Dołączenie New Gravity to silne wzmocnienie BNG w obszarze technologii, szczególnie w retail. Zgodnie z założeniami, kontynuujemy strategię wielowymiarowego rozwoju, zakładającej m.in. połączenie ekspansji geograficznej z ciągłym poszerzaniem kompetencji Brand New Galaxy - komentuje Kacper Kłos, CEO Brand New Galaxy.
Zespół New Gravity liczy prawie 30 specjalistów, pracujących w Poznaniu, Warszawie i Suwałkach.
Osiem spółek w BNG
Dotychczas New Gravity działała jako samodzielny podmiot, ale teraz została włączona w struktury Brand New Galaxy jako ósma spółka działająca w ramach holdingu.
Brand New Galaxy zatrudnia obecnie ponad 270 specjalistów. Obok New Gravity, w skład hubu wchodzą: Pathfinder 23 – agencja aktywująca marki w obszarze E-commerce; Synthrone – platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w E-commerce; Spacecamp – agencja digitalowa; Life on Mars – agencja kreatywna cross-channel; 8.54 – dom produkcyjny o specjalizacji digital; Stratosfera – firma konsultingowa marketingu strategicznego oraz Man on the Moon – agencja konsultingowa w obszarze HR.
Dołącz do dyskusji: New Gravity włączona do holdingu Brand New Galaxy