Netia kontynuuje współpracę z Novem
Netia podpisała bezterminową umowę z firmą Novem na pozyskiwanieklientów usługi szerokopasmowego internetu - "Szybki InternetNetii".
W ramach kontraktu Novem będzie odpowiedzialny za przygotowaniei realizację internetowych kampanii sprzedażowych Netii, a takżedobór mediów z własnej sieci ponad tysiąca serwisówinternetowych.
Współpraca między firmami rozpoczęła się w styczniu 2007 roku.Za każdym razem działania reklamowe i sprzedażowe, mające na celupozyskiwanie klientów dla operatora, były rozliczane wyłącznie zaefekt działań Novem. Ten efektywny model rozliczeń (leadgeneration), podstawowy dla formuły biznesowej Novem, staje sięcoraz powszechniejszy na rynku reklamy internetowej.
- Według ostatniego raportu International Data Group (IDC)przekazy reklamowe typu "lead generation", opierające się nawynagrodzeniu uzależnionym od konkretnych efektów sprzedażowychosiągną w Stanach Zjednoczonych w 2012 r. wartość 5,9 mld USD (wporównaniu z 2,3 mld USD w 2007 r.). Przewidujemy, że ten rynektakże w Polsce będzie się bardzo dynamicznie rozwijał, czegonajlepszym potwierdzeniem są szybko zmieniające się preferencjereklamodawców - mówi Jacek Pasławski, prezes Novem.
Dołącz do dyskusji: Netia kontynuuje współpracę z Novem