Nakłady na mobilną reklamę w górę
Reklamodawcy z całego świata przeznaczą w przyszłym roku na mobilnąreklamę 2,9 miliarda dolarów.
To wzrost o 1,9 miliarda dolarów w porównaniu z rokiem bieżącym- informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując sięna prognozę firmy badawczej Strategy Analytics.
Firmowi analitycy przewidują też, że coraz większa liczba marekbędzie umieszczać reklamy w różnych rodzajach mobilnych mediów.
Z kolei eMarketer szacuje, że w latach 2007 - 2012 wydatki namobilną reklamę zwiększą się tylko w USA z 1,7 do 6,5 miliardadolarów, a na całym świecie z 2,7 do 19,1 miliarda dolarów.
Największą część tej sumy (14,2 miliarda dolarów) ma wówczasstanowić reklama w mobilnych wiadomościach. Następna pod tymwzględem będzie reklama w mobilnych wyszukiwarkach (3,8 miliardadolarów) oraz mobilna reklama graficzna (1,2 miliarda dolarów).
źródło: eMarketer
Marketing mobilny
Dołącz do dyskusji: Nakłady na mobilną reklamę w górę