SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w listopadzie 2010 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (listopad 2010 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?

Informacje, publicystyka, media

Serwisy informacyjne Onetu odwiedziło ponad 350 tys. użytkowników mniej niż miesiąc wcześniej. Za to strony Wirtualnej Polski zyskały prawie 350 tys. real users, strony Gazeta.pl – prawie 150 tys., a witryny Mediów Regionalnych i Polskapresse – po ok. 600 tys.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
INFORMACJE I PUBLICYSTYKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Serwisy informacyjne 6 401 416 246 489 994 35,09% tak
2 Grupa Wirtualna Polska - S. informacyjne 6 121 580 225 599 443 33,55% tak
3 Grupa Gazeta.pl - Serwisy informacyjne 5 999 712 170 501 706 32,88% tak
4 Grupa Media Regionalne - S. informacyjne 4 141 387 112 552 513 22,70% tak
5 Grupa Polskapresse - Informacje i public. 3 871 004 49 061 225 21,22% tak
6 Grupa Interia.pl - Serwisy informacyjne 3 840 865 71 805 509 21,05% tak
7 Grupa TVN - Serwisy informacyjne 2 337 982 76 920 822 12,81% tak
8 Grupa Ringier Axel Springer - S. informacyjne 2 288 421 50 662 545 12,54% tak
9 Grupa Murator-se.pl 1 638 635 13 090 048 8,98% tak
10 Grupa Presspublica - Serwisy informacyjne 1 425 328 22 098 074 7,81% tak
11 Grupa TVP - Serwisy informacyjne 1 231 157 11 627 831 6,75% tak
12 Grupa o2.pl - Serwisy informacyjne 1 164 145 20 171 194 6,38% tak
13 Grupa Infor - Informacje 1 083 153 15 364 605 5,94% tak
14 trojmiasto.pl 981 922 50 611 815 5,38% tak
15 glosujteraz.pl 921 860 - 5,05%  
16 eioba.pl 715 049 - 3,92%  
17 Grupa Polskie Radio 663 737 7 854 390 3,64% tak
18 Grupa Gery.pl - Serwisy informacyjne 658 383 6 468 573 3,61% tak
19 salon24.pl 592 976 10 205 242 3,25% tak
20 wprost.pl 591 403 2 871 133 3,24% tak

 

Kultura, rozrywka

YouTube’a odwiedziło ponad 300 tys. polskich użytkowników więcej niż w październiku. Natomiast serwisy rozrywkowe Onetu zwiększyły swój zasięg o ok. 250 tys. real users i 75 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
KULTURA I ROZRYWKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 youtube.com 11 513 177 - 63,10%  
2 Grupa Onet.pl - Serwisy rozrywkowe 7 187 355 884 782 149 39,39% tak
3 Grupa o2.pl - Serwisy rozrywkowe 6 577 835 439 519 531 36,05% tak
4 Grupa Wirtualna Polska - Serwisy rozrywkowe 6 388 179 386 340 388 35,01% tak
5 Grupa Interia.pl - Serwisy rozrywkowe 4 220 690 285 210 430 23,13% tak
6 Grupa Spilgames 3 432 938 - 18,82%  
7 demotywatory.pl 3 328 502 - 18,24%  
8 filmweb.pl 3 151 673 147 561 868 17,27% tak
9 Grupa Google - Serwisy rozrywkowe 2 938 507 - 16,11%  
10 Grupa Gazeta.pl - Serwisy rozrywkowe 2 910 162 53 817 711 15,95% tak
11 tekstowo.pl 2 228 626 34 138 376 12,21% tak
12 bigpoint.com 2 116 912 - 11,60%  
13 edarling.pl 1 987 897 - 10,90%  
14 Grupa Medousa.pl - Serwisy rozrywkowe 1 947 634 22 641 462 10,67% tak
15 wyspagier.pl 1 783 452 121 941 601 9,77% tak
16 Grupa Pino - Serwisy rozrywkowe 1 779 730 12 615 369 9,75% tak
17 Grupa Gry-online.pl 1 699 551 42 270 539 9,32% tak
18 megavideo.com 1 647 757 - 9,03%  
19 teksty.org 1 406 280 - 7,71%  
20 joemonster.org 1 385 106 108 406 024 7,59% tak

 

Motoryzacja

Otomoto.pl przyciągnęło prawie 100 tys. użytkowników mniej niż miesiąc wcześniej. Za to serwisy motoryzacyjne Onetu zanotowały niecałe 150 tys. real users więcej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MOTORYZACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Allegro.pl-otomoto.pl 4 002 274 335 043 020 21,94% tak
2 Grupa Onet.pl - Serwisy motoryzacyjne 2 540 194 60 605 556 13,92% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - S. motoryzacyjne 1 898 886 34 982 502 10,41% tak
4 Grupa Interia.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 555 348 24 236 433 8,52% tak
5 Grupa Gazeta.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 185 271 15 978 438 6,50% tak
6 autocentrum.pl 1 068 410 20 024 684 5,86% tak
7 Grupa Polskapresse - Motoryzacja 1 023 697 26 393 073 5,61% tak
8 Grupa Ringier Axel Springer - S. motoryzacyjne 958 353 8 302 354 5,25% tak
9 Grupa Mobile 818 779 - 4,49%  
10 Grupa V10.pl - Motoryzacja 791 423 8 748 437 4,34% tak
11 Grupa Bankier.pl - Serwisy motoryzacyjne 787 515 7 620 337 4,32% tak
12 Grupa Auto.pl 659 465 - 3,61%  
13 autogielda.pl 471 772 - 2,59%  
14 vwgolf.pl 437 048 - 2,40%  
15 Grupa o2.pl - Serwisy motoryzacyjne 419 742 4 191 419 2,30% tak
16 motonews.pl 332 547 1 716 077 1,82% tak
17 etransport.pl 252 178 - 1,38%  
18 Grupa NNV-autoteam.pl 209 501 - 1,15%  
19 vw-passat.pl 206 802 - 1,13%  
20 scigacz.pl 197 313 - 1,08%  

 

Budownictwo i nieruchomości

Serwisy Gazeta.pl z tej kategorii zyskały w porównaniu do października ok. 100 tys. real users i prawie 3 mln odsłon. Natomiast strony budownicze Muratora i otodom.pl odwiedziło po ok. 50 tys. użytkowników więcej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Gazeta.pl - Budownictwo 1 776 922 25 996 179 9,74% tak
2 Grupa Murator - Budownictwo 1 499 163 15 347 120 8,22% tak
3 Grupa Allegro.pl-otodom.pl 1 080 544 31 158 441 5,92% tak
4 Grupa Oferty.net 669 179 14 078 850 3,67% tak
5 Grupa Wirtualna Polska - Budownictwo 639 670 11 381 707 3,51% tak
6 Polskapresse - Budownictwo i nieruchomości 633 360 27 892 151 3,47% tak
7 Grupa AVT - Budownictwo i nieruchomości 556 943 2 697 160 3,05% tak
8 Grupa Interia.pl - Budownictwo 552 637 28 490 130 3,03% tak
9 Grupa NNV-nieruchomosci-online.pl 544 402 19 365 612 2,98% tak
10 Grupa Meble.pl - Budownictwo 481 847 - 2,64%  
11 Grupa Gazeta.pl-domiporta.pl 465 742 12 291 098 2,55% tak
12 Grupa e-budownictwo.pl 463 727 4 042 003 2,54% tak
13 skyscrapercity.com 438 640 - 2,40%  
14 Grupa Onet.pl - Budownictwo 338 300 6 682 279 1,85% tak
15 Grupa Dom.pl - Budownictwo 317 288 - 1,74%  
16 Grupa o2.pl - Budownictwo 256 761 1 828 433 1,41% tak
17 Grupa Money.pl-money.pl-dom.money.pl 252 074 3 180 191 1,38% tak
18 szybko.pl 235 037 4 085 895 1,29% tak
19 Grupa KRN Media 220 802 3 247 264 1,21% tak
20 nportal.pl 216 183 2 193 591 1,18% tak

 

Edukacja

Z witryn Wikipedii skorzystało ok. 80 tys. polskich użytkowników mniej niż miesiąc wcześniej. Za to strony edukacyjne Google zyskały ponad 150 tys. real users.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EDUKACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Wikipedia - Edukacja 9 209 537 - 50,48%  
2 Grupa Google - Edukacja 4 810 581 - 26,37%  
3 Grupa Gazeta.pl - Serwisy edukacyjne 4 182 202 58 249 038 22,92% tak
4 Grupa Onet.pl - Serwisy edukacyjne 3 215 730 27 539 244 17,63% tak
5 bryk.pl 1 928 171 8 537 916 10,57% tak
6 Grupa Wirtualna Polska - Serwisy edukacyjne 1 678 369 19 894 275 9,20% tak
7 Grupa GG Network - Serwisy edukacyjne 1 328 507 14 398 097 7,28% tak
8 klp.pl 1 326 780 - 7,27%  
9 Grupa Netstel - Serwisy edukacyjne 1 252 557 - 6,87%  
10 zgapa.pl 1 220 690 3 377 330 6,69% tak
11 shvoong.com 1 208 453 - 6,62%  
12 szkolnictwo.pl 1 207 756 - 6,62%  
13 translate.pl 1 018 489 - 5,58%  
14 Grupa Ling.pl 881 708 - 4,83%  
15 pwn.pl-Serwisy edukacyjne PWN 878 416 - 4,81%  
16 Grupa Na6.pl 858 680 - 4,71%  
17 Grupa Edgard 825 713 - 4,53%  
18 Grupa o2.pl - Serwisy edukacyjne 677 180 11 571 669 3,71% tak
19 biolog.pl 646 255 - 3,54%  
20 translatica.pl 630 309 - 3,45%  

 

Erotyka

Redtube.com i Pornhub.com straciły w porównaniu do października po ponad 100 tys. real users z Polski. Z drugiej strony serwis sexnk.net odwiedziło ponad dwa razy więcej polskich użytkowników.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EROTYKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 redtube.com 1 514 788 - 8,30%  
2 sexnk.net 1 455 834 - 7,98%  
3 pornhub.com 1 255 795 - 6,88%  
4 xvideos.com 1 209 955 - 6,63%  
5 livejasmin.com 1 091 562 - 5,98%  
6 sexrura.pl 1 033 027 - 5,66%  
7 pornhublive.com 938 376 - 5,14%  
8 xvideoslive.com 894 293 - 4,90%  
9 zbiornik.com 806 733 - 4,42%  
10 Grupa rXmedia 798 676 - 4,38%  
11 Grupa Wirtualna Polska - Erotyka 746 709 72 337 500 4,09% tak
12 porno.com.pl 712 018 - 3,90%  
13 xhamster.com 633 267 - 3,47%  
14 sex-blog.pl 618 091 - 3,39%  
15 xnxx.com 607 462 - 3,33%  
16 fotka.sex.pl 591 858 - 3,24%  
17 sexmov.pl 586 915 - 3,22%  
18 tube8.com 573 181 - 3,14%  
19 erodate.pl 569 269 - 3,12%  
20 youporn.com 566 782 - 3,11%  

 

Sport

Największe serwisy z tej kategorii zanotowały niewielkie zmiany popularności: strony Onetu i Gazeta.pl – nieznaczne spadki, a witryny Wirtualnej Polski i Interii – wzrosty.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
SPORT
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Serwisy sportowe 3 603 866 129 704 118 19,75% tak
2 Grupa Wirtualna Polska - Serwisy sportowe 3 499 914 134 293 927 19,18% tak
3 Grupa Gazeta.pl - Serwisy sportowe 3 151 726 79 235 763 17,27% tak
4 Grupa Interia.pl - Serwisy sportowe 1 511 285 62 732 320 8,28% tak
5 Grupa o2.pl - Serwisy sportowe 562 520 5 030 794 3,08% tak
6 90minut.pl 497 005 24 082 758 2,72% tak
7 futbolowo.pl 477 920 25 460 940 2,62% tak
8 meczyki.pl 416 466 - 2,28%  
9 livesports.pl 404 164 - 2,22%  
10 Grupa Ringier Axel Springer - S. sportowe 383 041 5 067 373 2,10% tak
11 livescore.com 327 828 - 1,80%  
12 kfd.pl 311 105 - 1,71%  
13 sportowefakty.pl 306 265 22 362 733 1,68% tak
14 lechpoznan.pl 292 739 4 849 551 1,60% tak
15 soccer-live.pl 242 941 3 347 856 1,33% tak
16 Grupa Polskapresse - Sport 231 070 3 790 723 1,27% tak
17 Grupa Eurosport 228 035 - 1,25%  
18 Grupa TVP-tvp.pl-tvp.pl - sport 209 129 2 447 555 1,15% tak
19 Grupa Fit.pl - Sport 198 124 - 1,09%  
20 pl-sport.tv 182 088 - 1,00%  

 

E-commerce

Witryny Allegro odwiedziło ok. 40 tys. użytkowników więcej niż w październiku, którzy wykonali ponad 350 mln odsłon więcej. Serwisy Groupon zyskały 250 tys. real users i są coraz bliżej nokaut.pl.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
E-COMMERCE
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Allegro - E-commerce 11 365 011 5 273 209 987 62,29% tak
2 nokaut.pl 2 763 414 11 198 057 15,15% tak
3 Grupa Groupon 2 629 333 - 14,41%  
4 okazje.info.pl 1 818 996 10 563 068 9,97% tak
5 skapiec.pl 1 784 620 - 9,78%  
6 Grupa Spolecznosci.pl - E-commerce 1 718 021 58 573 261 9,42% tak
7 aukcjoner.pl 1 618 645 - 8,87%  
8 archiwumallegro.pl 1 590 546 - 8,72%  
9 merlin.pl 1 521 945 - 8,34%  
10 euro.com.pl 1 502 702 - 8,24%  
11 Grupa Wirtualna Polska - E-Commerce 1 361 723 65 538 157 7,46% tak
12 bonprix.pl 1 324 369 - 7,26%  
13 Grupa Ebay 1 256 617 - 6,89%  
14 twenga.pl 1 140 139 - 6,25%  
15 Grupa Onet.pl - E-commerce 1 102 567 137 338 161 6,04% tak
16 empik.com 1 075 609 - 5,90%  
17 Grupa o2.pl - E-commerce 950 310 6 869 468 5,21% tak
18 Grupa Interia.pl - E-commerce 929 987 22 206 651 5,10% tak
19 tchibo.pl 914 823 - 5,01%  
20 halens.pl 897 464 - 4,92%  

 

Styl życia

Witryny life-stylowe Onetu i Gazeta.pl przyciągnęły po ok. 200 tys. real users więcej niż miesiąc wcześniej, a strony o2.pl – prawie 150 tys. więcej. Z kolei serwisy life-stylowe Wirtualnej Polski zanotowały niewielki spadek popularności.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
STYL ŻYCIA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Styl życia 6 666 633 377 035 851 36,54% tak
2 Grupa Wirtualna Polska - Styl życia 5 830 765 365 287 007 31,96% tak
3 Grupa o2.pl - Styl życia 5 407 741 224 970 037 29,64% tak
4 Grupa Gazeta.pl - Styl życia 4 751 022 153 930 295 26,04% tak
5 Grupa Interia.pl - Styl życia 3 321 058 99 648 161 18,20% tak
6 Grupa Edipresse - Styl życia 3 052 561 46 095 773 16,73% tak
7 Grupa Infor - Styl życia 1 925 240 11 786 050 10,55% tak
8 Grupa G+J Polska - Styl życia 1 817 934 21 280 767 9,96% tak
9 Grupa We-dwoje.pl - Styl życia 1 732 412 15 020 186 9,50% tak
10 Grupa Ringier Axel Springer - Styl życia 1 709 210 12 132 726 9,37% tak
11 Grupa Abczdrowie.pl 1 411 736 10 040 069 7,74% tak
12 kozaczek.pl 1 075 883 20 551 763 5,90% tak
13 Grupa Murator - Styl życia 1 064 068 3 332 797 5,83% tak
14 biomedical.pl 1 035 542 3 527 357 5,68% tak
15 test-zdrowia.pl 990 610 - 5,43%  
16 wielkiezarcie.com 962 581 7 405 066 5,28% tak
17 dlastudenta.pl 945 116 6 413 787 5,18% tak
18 tipy.pl 920 311 3 995 755 5,04% tak
19 senior.pl 858 948 3 152 193 4,71% tak
20 Grupa Banzaj.pl - Styl życia 829 696 10 599 291 4,55% tak

 

Turystyka

Serwis rozklad-pkp.pl odwiedziło ponad 100 tys. real users mniej niż w październiku, a strony turystyczne Onetu – ponad 200 tys. mniej. Za to witryny Wirtualnej Polski przyciągnęły nieznacznie więcej użytkowników.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
TURYSTYKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 rozklad-pkp.pl 1 965 584 41 601 374 10,77% tak
2 Grupa Onet.pl - Serwisy turystyczne 1 646 112 19 868 292 9,02% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Serwisy turystyczne 1 211 701 21 950 942 6,64% tak
4 Grupa E-podroznik.pl 938 044 - 5,14%  
5 Grupa Eholiday.pl 808 535 6 899 849 4,43% tak
6 Grupa Nocowanie.pl 694 968 7 148 384 3,81% tak
7 Grupa Meteor24.pl 623 311 - 3,42%  
8 Grupa eSKY.pl 424 739 - 2,33%  
9 Grupa G+J Polska - Serwisy turystyczne 418 879 3 234 808 2,30% tak
10 Grupa Allegro.pl - Turystyka 406 973 5 072 432 2,23% tak
11 Grupa Gazeta.pl - Serwisy turystyczne 400 231 3 808 034 2,19% tak
12 booking.com 347 543 - 1,90%  
13 mapofpoland.pl 346 239 - 1,90%  
14 odleglosci.pl 309 553 - 1,70%  
15 Grupa Fajnewczasy.pl 288 046 2 815 039 1,58% tak
16 Grupa Interia.pl - Serwisy turystyczne 274 658 1 352 530 1,51% tak
17 gastronauci.pl 266 292 1 195 093 1,46% tak
18 Grupa Wakacje.pl 260 746 - 1,43%  
19 tur-info.pl 255 686 - 1,40%  
20 Grupa Travelplanet.pl SA 231 638 - 1,27%  

 

Firmowe

Z serwisów Mozilli skorzystało ok. 1,5 mln polskich użytkowników mniej niż miesiąc wcześniej, przez co spadły one z pierwszego na drugie miejsce. Pozycję lidera objęły strony Microsoftu, które zanotowały podobne wyniki jak w październiku.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
FIRMOWE
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Microsoft - Firmowe  5 382 606 - 29,50%  
2 Grupa Mozilla 4 889 602 - 26,80%  
3 Grupa Orange 3 948 756 - 21,64%  
4 Grupa PTC Era 2 996 534 - 16,42%  
5 Grupa Plus GSM 2 957 346 - 16,21%  
6 adobe.com 2 943 735 - 16,13%  
7 Grupa Ipko.pl 2 606 226 - 14,28%  
8 platnosci.pl 1 945 270 - 10,66%  
9 Grupa ING 1 887 355 - 10,34%  
10 Grupa Play 1 838 485 - 10,08%  
11 Grupa Mbank 1 802 341 - 9,88%  
12 Grupa Google - Firmowe 1 788 806 - 9,80%  
13 pkobp.pl 1 583 628 - 8,68%  
14 Grupa Pekao SA 1 412 861 - 7,74%  
15 Grupa BZWBK 1 311 818 - 7,19%  
16 skype.com 1 306 575 - 7,16%  
17 ikea.com 1 223 380 - 6,71%  
18 lotto.pl 1 220 503 - 6,69%  
19 cyfrowypolsat.pl 1 147 828 - 6,29%  
20 cinema-city.pl 1 133 526 - 6,21%  

 

Nowe technologie

Strony Interii dotyczące nowych technologii zyskały ok. 150 tys. użytkowników i 2,5 mln odsłon. W drugiej części zestawienia pojawił się Ovi Store.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
NOWE TECHNOLOGIE
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Interia.pl - Nowe technologie 4 835 425 42 566 448 26,50% tak
2 dobreprogramy.pl 3 930 321 29 885 806 21,54% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Nowe technologie 3 748 891 43 465 910 20,55% tak
4 Grupa Onet.pl - Nowe technologie 3 238 872 58 233 281 17,75% tak
5 Grupa Gazeta.pl - Nowe technologie 1 886 989 10 006 969 10,34% tak
6 Grupa IDG - Nowe technologie 1 689 755 8 866 515 9,26% tak
7 Grupa Netstel - Nowe technologie 1 634 687 - 8,96%  
8 Grupa Ringier Axel Springer - NT 1 261 005 5 740 163 6,91% tak
9 programosy.pl 1 251 600 5 597 403 6,86% tak
10 Grupa CATALIST.pl - Nowe Technologie 1 114 113 - 6,11%  
11 frazpc.pl 946 865 3 363 626 5,19% tak
12 telepolis.pl 862 622 - 4,73%  
13 chip.pl 744 178 3 584 969 4,08% tak
14 ovi.com-store.ovi.com 728 788 - 3,99%  
15 cnet.com 672 129 - 3,68%  
16 Grupa Blomedia - Nowe technologie 667 201 - 3,66%  
17 chip.eu 662 089 - 3,63%  
18 softonic.pl 611 852 - 3,35%  
19 Grupa Brameczka.pl 610 813 - 3,35%  
20 download.net.pl 596 450 - 3,27%  

 

Praca

W czołowej piątce tej kategorii największą zmianę liczby użytkowników – wzrost o prawie 100 tys. – zanotowały serwisy Wirtualnej Polski.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
PRACA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Gazeta.pl - Praca 1 936 104 36 033 028 10,61% tak
2 Grupa Pracuj - Praca 1 786 524 54 302 744 9,79% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Praca 1 761 709 13 045 161 9,66% tak
4 jobrapido.pl 1 196 961 - 6,56%  
5 infopraca.pl 1 164 821 25 225 439 6,38% tak
6 Grupa GoWork.pl 761 552 - 4,17%  
7 Grupa Money.pl-money.pl-praca.money.pl 761 516 13 264 002 4,17% tak
8 praca.pl 716 544 7 533 027 3,93% tak
9 Grupa Allegro - Praca 690 822 6 431 763 3,79% tak
10 Grupa Polskapresse - Praca 639 983 8 529 011 3,51% tak
11 Grupa Ringier Axel Springer - Praca 583 739 3 933 468 3,20% tak
12 jooble.com.pl 545 677 - 2,99%  
13 praca4u.net 450 798 - 2,47%  
14 indeed.com 423 649 - 2,32%  
15 egospodarka.pl-praca.egospodarka.pl 385 332 3 743 949 2,11% tak
16 szybkopraca.pl 368 653 - 2,02%  
17 jobisjob.pl 325 821 - 1,79%  
18 monsterpolska.pl 297 116 - 1,63%  
19 Grupa Presspublica-kariera.pl 279 018 1 173 911 1,53% tak
20 careerjet.pl 268 109 - 1,47%  

 

Społeczności

NK.pl straciła w porównaniu do października ok. 300 tys. użytkowników, przez co zasięg serwisu spadł poniżej 12 mln real users. Natomiast Facebook zyskał niecałe 500 tys. użytkowników w Polsce, przekraczając poziom 50 proc. zasięgu.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
SPOŁECZNOŚCI
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa nasza-klasa.pl 11 908 007 - 65,27%  
2 facebook.com 9 145 442 - 50,13%  
3 Grupa Gazeta.pl - Społeczności 6 200 547 370 912 940 33,98% tak
4 Grupa Interia.pl - Społeczności 5 555 333 125 833 114 30,45% tak
5 Grupa Wirtualna Polska - Społeczności 4 956 691 48 508 545 27,17% tak
6 Grupa Onet.pl - Społeczności 4 931 314 67 496 266 27,03% tak
7 Grupa GG Network - Społeczności 4 550 827 106 411 030 24,94% tak
8 Grupa Google - Społeczności 4 419 706 - 24,22%  
9 Grupa o2.pl - Społeczności 3 317 103 55 134 678 18,18% tak
10 zapytaj.com.pl 3 247 226 55 822 851 17,80% tak
11 peb.pl 2 053 024 - 11,25%  
12 goldenline.pl 2 036 123 - 11,16%  
13 grono.net 2 021 215 107 624 855 11,08% tak
14 Grupa Spolecznosci.pl - S. spolecznościowe 1 755 627 939 848 414 9,62% tak
15 wordpress.com 1 751 463 - 9,60%  
16 wykop.pl 1 627 098 - 8,92%  
17 akazoo.pl 1 548 712 - 8,49%  
18 myspace.com 1 327 301 21 010 116 7,27% tak
19 Grupa Allegro.pl-cokupic.pl 1 300 695 6 384 705 7,13% tak
20 pun.pl 1 128 891 16 314 692 6,19% tak

 

Mapy i lokalizatory

Mapy i lokalizatory Google oraz zumi.pl zanotowały podobne wyniki jak w październiku. Natomiast targeo.pl straciło prawie 100 tys. użytkowników.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MAPY I LOKALIZATORY
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Google - Mapy i lokalizatory 5 646 691 - 30,95%  
2 Grupa Onet.pl - Lokalizator zumi.pl 4 553 869 39 900 569 24,96% tak
3 targeo.pl 1 072 693 - 5,88%  
4 szukacz.pl-szukacz.pl - mapy 665 858 2 471 437 3,65% tak
5 Grupa Pf.pl-pf.pl-mapa.pf.pl 500 951 1 221 303 2,75% tak
6 jakdojade.pl 320 791 - 1,76%  
7 Grupa Wirtualna Polska - Lokalizator Docelu.pl 298 364 936 835 1,64% tak
8 miplo.pl 298 286 - 1,63%  
9 wikimapia.org 288 571 - 1,58%  
10 Grupa Interia.pl - map24.interia.pl 253 498 7 356 189 1,39% tak
11 planmiasta.info 216 454 - 1,19%  
12 gmodules.com 208 580 - 1,14%  
13 maperia.pl 204 111 - 1,12%  
14 dojazd.org 194 771 - 1,07%  
15 Grupa o2.pl - Mapy 110 169 254 179 0,60% tak
16 gdziejestdziecko.pl 76 018 - 0,42%  
17 flightradar24.com 71 264 - 0,39%  
18 Grupa Pkt.pl-pkt.pl-pkt.pl - mapy 68 346 289 782 0,37% tak
19 ovi.com-maps.ovi.com 49 323 - 0,27%  
20 kodypocztowe.info 42 687 - 0,23%  

 

Hosting

Strony hostingowe Onetu zyskały ok. 300 tys. użytkowników, dzięki czemu awansowały na drugie miejsce, wyprzedzając home.pl, które straciło ponad 200 tys. real users.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
HOSTING
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Interia.pl - Hosting 2 725 695 18 652 247 14,94% tak
2 Grupa Onet.pl - Hosting 2 633 797 22 169 624 14,44% tak
3 home.pl 2 525 656 - 13,84%  
4 nazwa.pl 1 890 866 - 10,36%  
5 Grupa Wirtualna Polska - Hosting 1 765 710 10 086 666 9,68% tak
6 Grupa Yoyo.pl - Hosting 1 434 499 - 7,86%  
7 cba.pl 1 351 421 - 7,41%  
8 prv.pl 1 267 873 7 499 138 6,95% tak
9 art.pl 1 256 959 - 6,89%  
10 Grupa Ovh 1 243 133 - 6,81%  
11 Grupa Osemka.pl - Hosting 1 163 099 9 709 117 6,37% tak
12 Grupa Click-Media 1 161 657 - 6,37%  
13 webd.pl 614 380 - 3,37%  
14 boo.pl 451 789 - 2,48%  
15 one.pl 439 562 - 2,41%  
16 Grupa Google - Hosting 380 177 - 2,08%  
17 az.pl - hosting 359 127 - 1,97%  
18 of.pl 284 747 - 1,56%  
19 win.pl 267 035 - 1,46%  
20 elektroda.net 255 971 - 1,40%  

 

Publiczne

W związku z wyborami samorządowymi stronę pkw.gov.pl odwiedziło ponad 2 mln użytkowników.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
PUBLICZNE
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 pkw.gov.pl 2 036 004 - 11,16%  
2 pajacyk.pl 1 145 407 - 6,28%  
3 policja.gov.pl 691 464 - 3,79%  
4 europa.eu 639 594 - 3,51%  
5 Grupa Uniwersytet Warszawski 624 519 - 3,42%  
6 ngo.pl 595 219 - 3,26%  
7 zus.pl 539 314 - 2,96%  
8 sejm.gov.pl 521 883 - 2,86%  
9 fundacjapolsat.pl 519 995 - 2,85%  
10 Grupa AGH 486 027 - 2,66%  
11 Grupa Praca.gov.pl 475 887 - 2,61%  
12 stat.gov.pl 443 477 - 2,43%  
13 polskieserce.pl 399 648 - 2,19%  
14 uj.edu.pl 388 890 - 2,13%  
15 cke.edu.pl 384 248 - 2,11%  
16 platforma.org 347 316 - 1,90%  
17 pw.edu.pl 343 068 - 1,88%  
18 bip.gov.pl 331 115 - 1,81%  
19 Grupa Mf.gov.pl 315 786 - 1,73%  
20 pk.edu.pl 300 376 - 1,65%  

 

Wyszukiwarki i katalogi

Serwisy Google z tej kategorii odwiedziło ok. 200 tys. polskich użytkowników mniej niż w październiku. Za to witryny pf.pl zyskały prawie 500 tys. real users, a strony pkt.pl – prawie 150 tys.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
WYSZUKIWARKI I KATALOGII
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Google - Wyszukiwarki i katalogi 16 721 304 - 91,65%  
2 Grupa pf.pl -Wyszukiwarki 3 785 710 22 232 790 20,75% tak
3 Grupa Pkt.pl-pkt.pl-pkt.pl - pozostale 2 725 715 10 907 984 14,94% tak
4 Grupa Onet.pl -Wyszukiwarki i katalogi 2 141 607 48 095 344 11,74% tak
5 ask.com 2 037 484 - 11,17%  
6 Grupa NNV-firmy.net 1 787 854 - 9,80%  
7 bing.com 1 374 681 - 7,53%  
8 cylex.pl 1 289 468 - 7,07%  
9 Grupa Wirtualna Polska -Wyszukiwarki 1 104 770 13 387 906 6,06% tak
10 filestube.com 1 018 634 - 5,58%  
11 Grupa Yahoo - Wyszukiwarki 924 846 - 5,07%  
12 mywebsearch.com 888 681 - 4,87%  
13 Grupa Money.pl-favore.pl 876 018 3 549 008 4,80% tak
14 Grupa Interia.pl - Wyszukiwarki 833 208 14 670 739 4,57% tak
15 yellowpages.pl 541 776 1 486 004 2,97% tak
16 Grupa Toplista.pl 510 701 - 2,80%  
17 123people.pl 433 145 - 2,37%  
18 e-sieci.pl 420 557 - 2,31%  
19 all-biz.info 404 989 - 2,22%  
20 webwweb.pl 402 118 - 2,20%  

 

Biznes, finanse, prawo

Serwisy biznesowe Money.pl zyskały 500 tys. użytkowników, dzięki czemu wskoczyły na drugie miejsce, wyprzedzając strony Wirtualnej Polski. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło ok. 425 tys. internautów.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BIZNES, FINANSE, PRAWO
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Serwisy biznesowe 4 161 243 62 997 766 22,81% tak
2 Grupa Money.pl - Serwisy biznesowe 3 234 404 34 861 967 17,73% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Serwisy biznesowe 3 046 843 55 206 430 16,70% tak
4 Grupa Infor - Serwisy biznesowe 2 910 702 24 687 613 15,95% tak
5 Grupa Bankier.pl - Serwisy biznesowe 1 685 779 43 922 549 9,24% tak
6 Grupa Interia.pl - Serwisy biznesowe 1 585 600 28 316 238 8,69% tak
7 Grupa Gazeta.pl - Serwisy biznesowe 1 477 076 17 312 353 8,10% tak
8 eGospodarka.pl - Serwisy biznesowe 1 370 024 6 992 341 7,51% tak
9 forumprawne.org 1 005 494 - 5,51%  
10 Grupa Wolters Kluwer Polska - biznes 800 422 4 016 032 4,39% tak
11 Grupa o2.pl - Serwisy biznesowe 777 327 6 051 906 4,26% tak
12 Grupa PTWP - Biznes, finanse, prawo 684 500 - 3,75%  
13 nf.pl 633 710 5 932 304 3,47% tak
14 biznesforum.pl 546 990 - 3,00%  
15 Grupa Spolecznosci.pl-media2.pl 517 828 2 870 874 2,84% tak
16 Grupa Inwestycje.pl - Serwisy biznes 431 672 2 757 260 2,37% tak
17 wirtualnemedia.pl 426 877 2 126 296 2,34% tak
18 podatki.biz 335 397 1 401 830 1,84% tak
19 praca-zarabianie.com 326 820 - 1,79%  
20 Grupa Puls Biznesu 304 832 6 596 982 1,67% tak

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze serwisy tematyczne w listopadzie 2010 roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl