SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najlepiej zarabiające magazyny kolorowe

W I kwartale 2007 tygodnik "Polityka" odnotował największe wpływy z reklam. Duży wzrost "Vivy" i "Przyjaciółki".

"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) zwiększyła cennikowe wpływy netto z reklam w I kw. 2007 do 21,73 mln zł (wzrost o 2,6 mln zł wobec analogicznego okresu 2006 roku)  – wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów, przygotowanego przez firmę Expert Monitor. 

Na drugim miejscu uplasował się "Wprost" (AWR Wprost) z wpływami w wysokości 21,42 mln zł (ponad 0,6 mln zł więcej niż w I kw. 2006).

Trzecie miejsce przypadło tygodnikowi "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - 19,95 mln zł (wzrost o 2,2 mln zł).

Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w I kw. 2007 r. 459 395 591 zł wobec 417 555 370 zł w 2006 r.

bez autopromocji
Rok / Miesiąc I-III.2007
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: magazyny 459 395 591 zł
POLITYKA 21 730 080 zł
WPROST 21 427 500 zł
NEWSWEEK POLSKA 19 952 080 zł
TELE TYDZIEŃ 15 872 760 zł
VIVA 15 174 445 zł
PRZYJACIÓŁKA 15 048 321 zł
CLAUDIA 13 472 869 zł
GALA 12 555 842 zł
TWÓJ STYL 11 833 473 zł
NAJ 8 356 922 zł

bez autopromocji
Rok / Miesiąc I-III.2006
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: magazyny 417 555 370 zł
WPROST 20 758 188 zł
POLITYKA 19 126 190 zł
NEWSWEEK POLSKA 17 666 707 zł
TELE TYDZIEŃ 14 543 074 zł
VIVA 12 979 685 zł
CLAUDIA 12 355 536 zł
PRZYJACIÓŁKA 11 301 504 zł
GALA 10 498 325 zł
TWÓJ STYL 9 210 274 zł
NAJ 8 885 226 zł

dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Podsumowanie wpływów reklamowych w I kwartale 2007 roku:

 Cały rynek  (z autopromocją)
 

Rok / Miesiąc I-III.2006 I-III.2007
Media Wpływy [zł] Wpływy [zł]
Telewizja 1 466 176 843 zł 1 905 877 638 zł
Radio 301 842 076 zł 359 184 163 zł
Gazety 566 336 253 zł 584 301 124 zł
Magazyny 459 569 828 zł 494 931 684 zł
Razem 2 793 925 000 zł 3 344 294 609 zł

Dołącz do dyskusji: Najlepiej zarabiające magazyny kolorowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl