Najgorsze polskie reklamy z Chamletami 2011
Po raz drugi przyznano Chamlety - nagrody dla najgorszych polskich reklam i designów marketingowych. Jedno z wyróżnień otrzymał spot wyborczy kandydatki do Sejmu z SLD.
Chamlety 2011 zostały przyznane przez kapitułę, której członkami są prof. Michael Fleischer (Uniwersytet Wrocławski), Dirk Henkelmann (TBWA Germany), prof. Dariusz Doliński (Psychologia Społeczna), prof. Grażyna Habrajska (Uniwersytet Łódzki), prof. Aleksy Awdiejew (Uniwersytet Jagielloński), prof. Jerzy Jastrzębski (Uniwersytet Wrocławski), prof. Andrzej Zawada (Uniwersytet Wrocławski), dr Michał Grech (Uniwersytet Wrocławski). Jednocześnie na portalu Gazeta.pl rozpoczęło się głosowanie internautów na Super Chamleta.
W tym roku Chamlety przyznano w pięciu kategoriach:
reklama prasowa - firma Ruck-Zuck, za koncepcję wizualną
reklama zewnętrzna - sieć restauracji STP, za bezprawne wykorzystanie wizerunku ptaka
reklama społeczno-polityczna - Katarzyna Lenart z Sojuszu Lewicy Demokratycznej, za kreatywność i odwagę
reklama filmowa - Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji, za ilość wykształconych studentów oraz coraz częstsze pojawianie się w rankingach
program communication design - firma ActivLab, za podwójną promocję chamleta otrzymuje
Konkurs jest organizowany przez Communication Design, Zakład Projektowania Komunikacji Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Wydział Zamiejscowy Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu.
Dołącz do dyskusji: Najgorsze polskie reklamy z Chamletami 2011