SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Na Facebooku w Polsce więcej kobiet i młodych użytkowników, starsi drożsi reklamowo

Wśród polskich użytkowników Facebooka 52,4 proc. to kobiety. Wśród grupy wiekowych najliczniejsza jest ta od 13 do 34 lat, ale szybciej przybywa starszych internautów.

We wrześniu br. Facebook miał 12,6 mln polskich zarejestrowanych użytkowników - wynika z danych platformy reklamowej Catvertiser.com. W tej grupie 6 mln stanowili mężczyźni, a 6,6 mln - kobiety.

Prawie trzy czwarte polskich użytkowników portalu to osoby mające 13-34 lat. Odwiedzających w wieku 13-18 lat było we wrześniu 2,6 mln (20,6 proc. ogółu), tych w wieku 19-24 lat - 3 mln (23,8 proc.), a tych mających 25-34 lat - 3,8 mln (14,3 proc.). Przy czym w skali miesiąca przybyło starszych użytkowników.

 

Ponieważ starszych odwiedzających jest mniej, droższe jest dotarcie do nich z reklamami. Stawki za targetowane reklamy rosną wraz z wiekiem odbiorców przy każdym modelu sprzedaży (CPC, CPA, CPM), przy czym dla najstarszej grupy wiekowej (65 lat i więcej) są nieco niższe niż dla grup 35-64 lat.

Dołącz do dyskusji: Na Facebooku w Polsce więcej kobiet i młodych użytkowników, starsi drożsi reklamowo

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Pejsbuk jest dla ludzi w wieku do 30 lat - oczywiście zakres wiekowy obejmuje 25-34 lata co jest wielkim błędem (ale ładniej w wykresie wygląda) bowiem po 30-ce użytkowników Pejsbuka ubywa w zastraszającym tempie. Za rok ten zakres wiekowy przesunie się do osób w wieku 25 lat.
odpowiedź
User
d
Ładnie sobie podciągnęli w artykule przedział 25-34 pod młodzież i core grupę FB.
odpowiedź