„Myśl technologicznie” - poradnik podrywania w reklamie Saturna (wideo)
Startuje wizerunkowa kampania reklamowa sieci elektromarketów Saturn prowadzona pod hasłem „Myśl technologicznie”. Akcję wspólnie z Media Saturn Holding Polska przygotowały firmy Ogilvy & Mather i Universal McCann.
Nowy spot sklepów Saturn nawiązuje do stylistyki klipów poradnikowych i instruktażowych. Reklama pokazuje dwa sposoby, którymi chłopak stara się zwrócić uwagę podobającej mu się dziewczyny. Metody absurdalnie logiczne okazują się mało skuteczne, natomiast metoda technologiczna (udostępnienie dziewczynie swojej sieci WiFi) - szybka i łatwa. Podsumowuje to hasło „Myśl technologicznie”.
Jest to pierwsza z serii reklam, w których Saturn będzie udzielał zabawnych rad. Ma to pokazywać, jak oferowane w tej sieci sklepów urządzenia technologiczne pomagają w codziennych sytuacjach.
Przypomnijmy, że zeszłoroczne spoty sieci Saturn pokazywały gwałtowne reakcje klientów na jej oferty promocyjne (obejrzyj jedną z tych reklam).
Nowa kampania będzie prowadzona m.in. w telewizji i internecie.
Kreacją reklam zajęła się agencja Ogilvy & Mather, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann. Obie firmy obroniły obsługę reklamową marki Saturn w przetargach rozstrzygniętych w ostatnich miesiącach.
Dołącz do dyskusji: „Myśl technologicznie” - poradnik podrywania w reklamie Saturna (wideo)