Mroźna świeżość reklamuje Garnier Mineral X-treme Ice (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamowa dezodorantów Garnier Mineral X-treme Ice (L’Oréal). Akcję przygotowały firmy Publicis i ZenithOptimedia Group.
Reklama dezodorantów Garnier Mineral X-treme Ice informuje, że zapewniają one 72-godzinną ochronę przed nieprzyjemnym zapachem i uczucie chłodzenia. Żeby to podkreślić, do spotu reklamującego wprowadzoną w ub.r. podstawową wersję produktu (zobacze ten filmik) dodano „mroźny” epilog.
20-sekundowa reklama jest emitowana w stacjach z oferty TVP, TVN, Polsatu i Atmediów. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Mroźna świeżość reklamuje Garnier Mineral X-treme Ice (wideo)