Monika Mychlewicz: z Xella Polska na dyrektorkę marketingu Weber w Saint Gobain
Monika Mychlewicz zaczęła pracę w grupie Saint Gobain jako dyrektor marketingu marki Weber. Poprzednio przez cztery lata pełniła taką funkcję w firmie Xella Polska.
W grupie Saint Gobain Monika Mychlewicz odpowiada zarówno za kompleksową komunikację, jak też rozwój marki chemii budowlanej Weber. Zarządza kilkuosobowym zespołem marketingu.
- Marketing produktów budowlanych to zarówno działania B2B - przede wszystkim skierowane do wykonawców, ale również architektów i dystrybutorów; jak również szeroka komunikacja B2C - do inwestorów indywidualnych, w tym edukacja dotycząca najnowszych technologii budowlanych - wylicza Mychlewicz.
Poprzednio przez 10 lat pracowała w firmie Xella Polska, do której należą marki materiałów budowlanych Ytong, Silka i Multipor. Przez ostatnie cztery lata pełniła funkcję dyrektor marketingu.
Dołącz do dyskusji: Monika Mychlewicz: z Xella Polska na dyrektorkę marketingu Weber w Saint Gobain