SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Mój pierwszy raz” zachęca młodych do wyborów (wideo)

W telewizji i internecie trwa kampania zachęcająca młodych Polaków do udziału w wyborach. Akcję na zlecenie Instytutu Spraw Publicznych przygotowała agencja Young & Rubicam.

W kampanii promującej wśród młodych Polaków udział w wyborach wykorzystywany jest spot wyreżyserowany przez Wojciecha Smarzowskiego. Filmik w zabawny sposób – w formie reportażowych ujęć – prezentuje reakcję rodziny i najbliższego otoczenia pary młodych ludzi, którzy zdecydowali się na swój „pierwszy raz”. Dopiero w finale spotu widzowie są informowani wprost, że chodzi o głosowanie po raz pierwszy po uzyskaniu pełnoletniości.




W ramach kampanii spot jest emitowany w telewizji (TVN, TVN24, TVN Warszawa, TVN Style i TVN Turbo) oraz dostępny w internecie (m.in. YouTube, Facebook, MySpace, Twitter, Blip).

Kampanię na zlecenie Instytutu Spraw Publicznych non-profitowo przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam.

Dołącz do dyskusji: „Mój pierwszy raz” zachęca młodych do wyborów (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dziaja
No to hasłem specjalnie się nie popisano pierwszy raz było wykorzystane przez Labour Party jak walczyła o odzyskanie władzy w UK a następnie pod koniec lat 90 przez młodzież startującą w wyborach samorządowych z list UP-PSL. Żenujące jest to, że zanana agencja nie wykazała się kreatywnością i nie włożyła minimum pracy w coś nowego. Czyjaś wiedza i kreatywność skończyła się z końcem XX wieku.
odpowiedź