SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Moda na sukces” ostro w dół, serial ogląda już tylko 600 tys. widzów

„Modę na sukces” w bieżącym roku ogląda nieco ponad 600 tys. widzów, o 440 tys. osób mniej, gdy serial nadawano dwie godziny później. Produkcja daje jednak TVP1 drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

Bohaterowie "Mody na sukces"Bohaterowie

Średnia widownia „Mody na sukces” w okresie od 2 stycznia do 2 kwietnia br. wyniosła 605 tys. osób. Przełożyło się to na 9,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz tylko 4 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Amerykańska opera mydlana na antenie TVP1 emitowana jest od wtorku do piątku o godz. 14.30.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek „Mody na sukces” wyemitowano 28 stycznia br. Zainteresował on 889 tys. widzów.

Trzy topowe odcinki „Mody na sukces”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

28-01-2014

888 719

12,09%

31-01-2014

877 448

12,05%

29-01-2014

856 005

11,69%

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. serial stracił 440 tys. oglądających. Wówczas „Modę na sukces” oglądało 1,04 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 10,39 proc. i 5,08 proc. Należy zaznaczyć fakt, iż emitowana była ona wtedy od poniedziałku do piątku o godz. 16.25, czyli prawie dwie godziny później niż obecnie.

TVP1 w paśmie emisji „Mody na sukces” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem jest TVN, pokazujący wówczas „W11 - Wydział Śledczy”, „Wawę Non Stop” i „Szpital”, a jego udział plasuje się na poziomie 10,07 proc. Trzecią pozycję wśród tzw. „wielkiej czwórki” zajmuje Polsat („Pierwsza miłość”, „Trudne sprawy” i „Dzień, który zmienił moje życie”; 8,37 proc.), a czwartą - TVP2 (gł. filmy dokumentalne, programy rozrywkowe i powtórki seriali; 5,39 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka przegrywa walkę o widza już ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Liderem jest Polsat, drugie miejsce należy do TVN, a trzecie - do Dwójki.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN

649 828

10,07%

11,61%

TVP1 - Moda na sukces

604 733

9,37%

4,00%

Polsat

539 764

8,37%

11,97%

TVP2

347 502

5,39%

5,45%

 

 

 

Dołącz do dyskusji: „Moda na sukces” ostro w dół, serial ogląda już tylko 600 tys. widzów

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Abu
O 600 tysi za dużo...
odpowiedź
User
Volvo
Wyniki w 16-49 idealnie pokazują że serial ten oglądają głownie starsze babcie. No ale cóż, jakie pokolenie taki gust. :-) Oni mieli Niewolnice Izaurę (czy jakos tak) a my mamy Ranczo, talent-showy, i Ukrytą Prawdę. :-D
odpowiedź
User
Widz
Wyniki 16-49 nie mogą być inne, ludzie o tej porze pracuję lub są w szkole/na uczelni... Ja mam 20 lat i Modę muszę nagrywać :(
odpowiedź