SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mniej zgłoszeń do Effie Awards

Do ósmej edycji konkursu Effie Awards 2007 zgłoszonych zostało 141kampanii reklamowych. To mniej niż roku temu, gdy nadesłano 161prac.

Organizujące konkurs Stowarzyszenie Agencji Reklamowych nie jestjednak zaniepokojone. - Pierwsze pobieżne analizy nie wskazują nato, że jakieś agencje wycofały się z konkursu. A Effie to konkursznany i mający ustabilizowaną pozycję w środowisku, więc nieoczekuję tak dużych przyrostów zgłoszeń, jakie miały miejsce wpoprzednich latach - komentuje dla "Gazety Wyborczej" PawełKastory, prezes SAR.

O nagrody ubiegać się będzie 99 kampanii reklamowych zgłoszonychprzez agencje reklamowe oraz 42 kampanie zgłoszone przez domymediowe. Wśród agencji najwięcej zgłoszeń nadesłała Publicis (8), awśród domów mediowych - Mediacom (12). Najwięcej prac zgłoszono wkategorii usługi finansowe (16), żywność (15) oraz telekomunikacja(13).

Effie Awards to jedyny festiwal, który nagradza nie tylkowybitne pomysły kreatywne, ale głównie efekt rynkowy kampaniireklamowej. Wręczenie nagród w ósmej już edycji konkursu odbędziesię 22 października br. w Teatrze Wielkim w Warszawie.

Dołącz do dyskusji: Mniej zgłoszeń do Effie Awards

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl