Młodzież najchętniej słucha RMF FM, Eski i Radia ZET
W I półroczu 2013 roku na pozycji lidera ogólnopolskiego rynku radiowego wśród osób w wieku od 15 do 24 lat utrzymało się RMF FM - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
Od stycznia do czerwca br. RMF FM wśród osób w wieku od 15 do 24 lat zanotowała spadek udziału w rynku z 26,62 proc. do 25,33 proc. - wynika z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl
W analizowanym okresie drugie miejsce należało do sieci radiowej Eska, która zyskała 0,88 pkt. proc., osiągając 22,46 proc. Ostatnią pozycję na podium zajęło Radio ZET (spadek z 14,47 proc. do 14,09 proc.).
Przypomnijmy, że liderem całego rynku radiowego jest RMF FM (zobacz szczegóły).
15-24 | styczeń 2012 : czerwiec 2012 | styczeń 2013 : czerwiec 2013 |
Radio RMF FM | 26,62% | 25,33% |
Radio ESKA | 21,58% | 22,46% |
Radio ZET | 14,47% | 14,09% |
RMF MAXXX | 9,96% | 9,66% |
ESKA ROCK | 3,74% | 3,94% |
Trójka | 3,86% | 3,88% |
Złote Przeboje | 2,11% | 2,26% |
Jedynka | 1,59% | 2,05% |
PLANETA FM | 1,82% | 1,63% |
Audytorium 17 | 1,64% | 1,46% |
Antyradio | 0,74% | 1,14% |
Radio Wawa | 0,67% | 1,07% |
Radio Plus | 0,43% | 1,01% |
Czwórka | 0,92% | 0,86% |
RMF Classic | 0,41% | 0,80% |
Radio Maryja | 0,52% | 0,79% |
Radio Roxy | 0,29% | 0,48% |
CHILLI ZET | 0,30% | 0,40% |
Radio TOK FM | 0,29% | 0,35% |
Radio PiN | 0,07% | 0,15% |
Dwójka | 0,21% | 0,13% |
N= | 7313 | 7113 |
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: Młodzież najchętniej słucha RMF FM, Eski i Radia ZET