SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Młodzi lekarze” wygrywają tylko z TVP2. Nowy cykl śledzi 1,82 mln widzów

Nowy cykl „Młodzi lekarze” ogląda średnio 1,82 mln widzów. TVP1 w czasie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając ze stacjami komercyjnymi.

Dokumentalny cykl „Młodzi lekarze” nadawany jest w TVP1 w niedziele o godz. 21.25, począwszy od 3 stycznia br. Po trzech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 1,82 mln widzów przy udziale na poziomie 11,06 proc. w grupie 4+ i 6,34 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,99 mln oglądających, zgromadził drugi odcinek audycji.

Widownia „Młodych lekarzy” odcinek po odcinku

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

03-01-2016

1 971 919

12,05%

10-01-2016

1 994 211

12,53%

17-01-2016

1 512 836

8,79%

Średnio:

1 824 642

11,06%

TVP1 w paśmie nadawania „Młodych lekarzy” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest w tym czasie Polsat, emitujący wówczas filmy fabularne, a raz mecz w piłce ręcznej mężczyzn z udziałem Polski, którego udział wśród wszystkich widzów wynosi 16,80 proc. Drugi jest TVN (filmy fabularne; 11,78 proc. udziału), a czwarta - TVP2 (również filmy, ale i także program „Paranienormalni Tonight”; 7,44 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej trzecia jest Dwójka, a Jedynka zajmuje miejsce czwarte.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat

2 772 727

16,80%

19,98%

TVN

1 943 462

11,78%

16,98%

TVP1 - Młodzi lekarze

1 824 642

11,06%

6,34%

TVP2

1 227 055

7,44%

7,39%

Dokumentalny cykl „Młodzi lekarze” liczy 10 odcinków. Widzowie mogą śledzić w nim losy sześciu polskich lekarzy, którzy stawiają pierwsze kroki w zawodzie. Program oparty jest na brytyjskim reality-show „Junior Doctors: Your Life in Their Hands”, a produkuje go firma Endemol Shine Polska (dowiedz się więcej).

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w ub.r. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wyniósł 12,28 proc. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: „Młodzi lekarze” wygrywają tylko z TVP2. Nowy cykl śledzi 1,82 mln widzów

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bolec
nudne to jak flaki z olejem
0 0
odpowiedź
User
F
To jednak jedynka kupila to smętne g... I to ta slynna misja jest. Urządzanie planu zdjęciowego w szpitalu, zamiast leczenie w nim. Mam nadzieję, że jak producent tego g... będżie potrzebował pomocy lekarskij dla siebie lub chorych bliskich, to jej nie znajdzie, bo szpital będzie się zajmowal czymś podobnym wtedy.
0 0
odpowiedź
User
Kadabra
Naprawde skandal. Dobrze, że poleciało szefostwo, skoro takie programy kupowali.
0 0
odpowiedź