„Włącz się do gry” - kibice naśladują piłkarzy w mundialowej kampanii Kia (wideo)
Kia rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową związaną z piłkarskimi mistrzostwami świata. Akcja jest realizowana pod hasłem „Włącz się do gry”.
Kampania jest oparta na spocie pokazującym, jak kibice różnych reprezentacji naśladują to, jak zawodnicy cieszą się ze strzelonych bramek. Kłopotliwa jest dopiero sytuacja, w której piłkarz po zdobyciu gola wykonuje salta.
W reklamie prezentowany jest samochód Kia Stonic.
Kia Motors jest jednym z partnerów Międzynarodowej Federacji Piłki Nożnej FIFA. W ramach współpracy przekazała 424 samochody do obsługi mistrzostw świata rozpoczętych w miniony czwartek w Rosji.
Spot z kampanii, prowadzonej pod hasłem „Włącz się do gry”, jest emitowany m.in. w kanałach TVP przy transmisjach z mundialu.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: „Włącz się do gry” - kibice naśladują piłkarzy w mundialowej kampanii Kia (wideo)