Ministerstwo Sportu szuka agencji do obsługi kampanii w internecie
Ministerstwo Sportu i Turystyki zaprasza agencje do składania ofert na obsługę w internecie kampanii promocji rozwiązań zawartych w nowelizacji ustawy o sporcie wraz z przygotowaniem media planu do zaplanowanych działań - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg resortu sportu dotyczy opracowania i realizacji w internecie ogólnopolskiej kampanii promocji rozwiązań zawartych w nowelizacji ustawy o sporcie wraz z przygotowaniem media planu. Kampania ma wizerunkowy i nowoczesny charakter i potrwa 3 tygodnie. Obejmie m.in. Facebook, Instagram, YouTube, Onet.
Jej grupą docelową będą osoby niezwiązane zawodowo ze sportem. Ministerstwo chce w ten sposób zwiększyć świadomość społeczeństwa na temat rozwiązań zawartych w nowelizacji ustawy o sporcie. Nowe przepisy mają zapewnić m.in. bardziej zrównoważoną reprezentację płci w zarządach polskich związków sportowych, zagwarantować udział przedstawicieli sportowców w składach zarządów oraz wzmocnić ochronę zawodniczek w ciąży i po urodzeniu dziecka.
Wybrana agencja będzie odpowiadać m.in. za przygotowanie szczegółowego media planu dla kampanii, zarządzanie budżetami, w tym implementacją strategii stawek w licytacji, optymalizację kampanii i wstrzymywanie najmniej efektywnych grup reklam.
Dołącz do dyskusji: Ministerstwo Sportu szuka agencji do obsługi kampanii w internecie