SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Resort kultury szuka agencji do obsługi w social mediach

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego chce zatrudnić agencję, która zajmie się obsługą w mediach społecznościowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet to blisko 740 tys. zł netto. 

fot. Wikipedia fot. Wikipedia

Przetarg MKiDN dotyczy usług w zakresie prowadzenia płatnych działań informacyjnych SEM oraz w mediach społecznościowych poprzez wykorzystanie Meta Ads, Google Ads ze skierowaniem na platformę YouTube oraz realizacji kampanii SEM. 

Z wybraną agencją resort będzie pracować 18 miesięcy od momentu zawarcia umowy. Budżet zaplanowanych działań wynosi blisko 740 tys. zł netto (bez VAT). 

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 30 stycznia. 

Dołącz do dyskusji: Resort kultury szuka agencji do obsługi w social mediach

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jan Grabiec
Ustawione i tak hehe
1 0
odpowiedź