SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Totalizator szuka agencji marketingu internetowego. Dla WinTo!

Totalizator Sportowy chce wybrać w przetargu agencję marketingu internetowego. Zadaniem agencji jest opracowanie strategii dla programu lojalnościowego WinTo!.

Wybrana w przetargu agencja zajmie się m.in. przygotowaniem propozycji kampanii wspierającej rejestrację w programie WinTo!, opracowaniem propozycji komunikacji marketingowej skierowanej do użytkowników zarejestrowanych w tym programie, zachęcających do wykonywania zadań oraz przygotowaniem propozycji komunikacji remarketingowej skierowanych do graczy, którzy wypełnili formularz i porzucili rejestrację oraz graczy, którzy zarejestrowali się i nie wykonali żadnej aktywności na koncie. 

Już na etapie przetargu Totalizator zastrzega, że po podpisaniu umowy z wybraną agencją może dokonać “zakupu realizacji zadania”, ale nie jest do tego zobligowany. Dodatkowo podkreśla, że "może nie udzielać agencji zarówno zleceń w zakresie zadania określonego
w briefie ani innych zleceń w okresie obowiązywania umowy. W takiej sytuacji, agencji nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze". 

Zainteresowani mogą składać oferty do 24 stycznia, po wpłacie 10 tys. zł wadium. 

Dołącz do dyskusji: Totalizator szuka agencji marketingu internetowego. Dla WinTo!

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
asdf
Czy może ktoś wyjaśnić, co dokladnie "totalizuje" Totalizator? Bo niesposobna dowiedzieć się znikąd...
0 0
odpowiedź