Mikołaj Zglenicki dyrektorem finansowym IPG Mediabrands
Z początkiem grudnia br. do grupy IPG Mediabrands - do której należą m.in. agencje UM, Initiative i Reprise - dołączy Mikołaj Zglenicki, były manager Mediacomu i GroupM. Zastąpił Bartosza Struzika, który rozstaje się z firmą.
Zglenicki obejmie stanowisko chief financial officera w grupie IPG Mediabrands. Będzie odpowiedzialny za wszystkie agencje mediowe grupy, czyli UM, Initiative, Reprise i U2.
Ostatnio Zglenicki związany był z domem mediowym Mediacom Warszawa, gdzie od 2018 roku pełnił rolę managing partnera, odpowiedzialnego za obszar finansów, administracji i HR.
Z branżą mediową związany jest od 12 lat. Swoje doświadczenie w zarządzaniu finansami domów mediowych zdobywał głównie w strukturach GroupM.
Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej.
Dołącz do dyskusji: Mikołaj Zglenicki dyrektorem finansowym IPG Mediabrands