SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Miejski styl” w nowej kampanii promuje sklepy Factory

„Factory kocha miasto” to nowa platforma komunikacji reklamowej centrów odzieżowych Factory, w ramach której właśnie rozpoczęła się wiosenna kampania wizerunkowa pod hasłem „Miejski Styl”. Za strategię i kreację odpowiada Eskadra.

Nowa platforma komunikacyjna opiera się na idei lokalności i relacyjności - big ideą całej platformy są wzajemne relacje Factory i mieszkańców miasta. - Wyszliśmy z założenia, że Factory wspiera swoich klientów w dążeniu do własnego stylu, oferując im ulubione brandy zawsze 30-70 proc. taniej. Z kolei mieszkańcy kochają Factory za to, że mogą swobodnie wyrażać swój styl, nie przepłacając przy zakupach - mówi Dominik Gil, CEO Eskadry.

Obrany kierunek będzie można także zauważyć na Instagramie - konta poszczególnych centrów Factory zostały rozdzielone w taki sposób jak na Facebooku. - Takie działanie sprzyja budowaniu relacji nie tyle między marką, a jej odbiorcami, ile między konkretnymi centrami a ich klientami - mieszkańcami miast - tłumaczy Gil.

W ramach komunikacje będą realizowane promocje dla klientów, kampanie sprzedażowe oraz wizerunkowe. Pierwszą z nich jest wiosenna kampania wizerunkowa „Miejski Styl”, która rozpoczęła się 1 kwietnia i potrwa do 30 kwietnia br. Komunikacja obejmuje kanały ATL (outdoor, radio, prasa), BTL, Internet (social media, display, mobile, rich media).

„Miejski Styl” to już ósma z kolei kampania dla Factory opracowana i zrealizowana przez Eskadrę. W poprzedniej kampanii, realizowanej jesienią ub.r. sieć sklepów promowała się hasłem „Sztuka zakupów”.

Dołącz do dyskusji: „Miejski styl” w nowej kampanii promuje sklepy Factory

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl