SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Międzynarodowe Targi Łódzkie: z pamiętnika targów

W ramach kampanii promocyjnej targów, Międzynarodowe Targi Łódzkiesięgnęły po najnowsze narzędzia e-pr oraz e-marketingu.

Tradycyjne działania zostały wsparte m.in.: elementamimarketingu wirusowego. Dodatkową platformę komunikacyjną dlawystawców, gości targowych oraz mediów stanowią także pierwszepolskie blogi targowe, prowadzone dla Targów SprzętuFotograficznego, Filmowego, Video i Kinowego FILM VIDEO FOTOwww.fvf.blox.pl orazMiędzynarodowych Targów Komunikacji Elektronicznej INTERTELECOMwww.intertelecom2008.blogspot.com.

Kompleksową obsługę obu projektów zapewnia ASCO Group.

Dołącz do dyskusji: Międzynarodowe Targi Łódzkie: z pamiętnika targów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl