Michał Szpak ambasadorem biżuteryjnej marki
Michał Szpak został twarzą najnowszej kampanii “Be Love” marki biżuteryjnej Pandora. Zachęca w niej do obdarowywania miłością siebie i innych.
- To mama zaraziła mnie miłością do mody i nauczyła, jak się nią bawić. Mówili o niej kolorowy ptak, a teraz tak samo mówią o mnie. To nie przypadek! Stając się ambasadorem Pandory mogę dodawać swoim stylizacjom blasku w zgodzie ze swoją naturą, nie tracąc przy tym rockowego, zadziornego charakteru - mówi Michał Szpak.
Pandora zdecydowała się na współpracę z Michałem Szpakiem nie tylko ze względu na jego talent muzyczny, ale również ze względu na jego odwagę w kreowaniu własnego wizerunku.
W ramach współpracy na 13 września zaplanowano koncert z udziałem artysty, który odbędzie w dwóch różnych lokalizacjach jednocześnie – przy warszawskiej Elektrowni Powiśle i krakowskiej Galerii Kazimierz oraz online. Artysta zagra koncert w studiu muzycznym, a za sprawą transmisji na żywo na scenie w obydwu miejscach pojawi się jego... hologram, czyli wirtualna reprezentacja wokalisty, wygenerowana za pomocą diod LED.
Udział w koncercie jest darmowy, by zdobyć wstęp na niego trzeba zapisać się do Pandora Club. Bilety na koncert będą dostępne od 20 sierpnia.
Wcześniej Michał Szpak występował w reklamach m.in. marki kosmetyków do włosów Pantene. Artysta już jesienią wróci na szklany ekran - jako juror w programie “The Voice of Poland”.
Dołącz do dyskusji: Michał Szpak ambasadorem biżuteryjnej marki