Michał Krejza dyrektorem marketingu w Grey Group Poland
Michał Krejza, do niedawna growth director i szef zespołu obsługi marki Coca-Cola w agencji McCann Worldgroup, został dyrektorem marketingu w agencji Grey Group Poland - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Michał Krejza w McCann Worldgroup pracował do maja br. Pełnił tam funkcję growth directora i kierował zespołem odpowiedzialnym za obsługę marki Coca-Cola (należącej do Coca-Cola Poland Services). Do agencji tej dołączył w 2013 roku po rozstaniu się z Havas Worldwide Digital Warsaw.
W Havas Worldwide, na niedługo przed odejściem zajmował się przygotowaniem startu nowej agencji w ramach grupy – agencji H. Wcześniej zarządzał agencją Havas Digital.
Pracę w branży reklamowej rozpoczął w 1996 roku w Lowe GGK. Po dwóch latach przeszedł do Saatchi&Saatchi na stanowisko account directora. Pracował tam dziewięć lat, potem przez trzy lata był managing directorem w Team One Poland.
Dołącz do dyskusji: Michał Krejza dyrektorem marketingu w Grey Group Poland