Mężczyźni bardziej kreatywni w sieci
Mężczyźni są o wiele bardziej kreatywni jeśli chodzi o dzielenie się własnymi treściami w sieci.
Z najnowszego raportu Northwestern University wynika, że mężczyźni częściej od kobiet umieszczają w internecie swoje teksty, zdjęcia, muzykę czy klipy wideo. Dzieje się tak pomimo tego, że obie grupy mniej więcej w równym stopniu tworzą tego typu treści - informuje serwis Ars Technica.
Badacze wzięli pod lupę 1060 studentów rozpoczynających naukę na University of Illinois. Okazało się, że około 2/3 mężczyzn i 2/3 kobiet angażuje się w kreatywne czynności niezależnie od korzystania z internetu.
56 procent ogółu badanych stwierdziło, że umieściło w sieci jakiś rodzaj swojej kreatywnej pracy. Najpopularniejsze były tutaj posty na blogach, a następnie klipy wideo.
Jednak biorąc pod uwagę obie grupy oddzielnie, okazało się, że 2/3 mężczyzn umieściło stworzone przez siebie treści online w porównaniu do zaledwie połowy kobiet.
źródło: Ars Technica
Dołącz do dyskusji: Mężczyźni bardziej kreatywni w sieci