„Men’s Health” na czele sprzedaży pism męskich. Tylko „Logo” do góry
W lipcu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „Logo”, z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lipcu 2014 roku wyniosła 58 091 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 5,43 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 5,69 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 39 906 egz.
Na podium uplasowało się „Logo” (Agora), które rok wcześniej było czwarte. Jego sprzedaż ogółem zwiększyła się o 0,57 proc. do 30 928 egz. - jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Natomiast na czwarte miejsce spadł miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 22,07 proc. do 27 786 egz.
Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w lipcu br. wyniosła 27 786 egz., po spadku o 15,82 proc.
Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communcation) poszedł do góry o 5,77 proc. do poziomu 13 810 egz.
Wirtualnemedia.pl | lipiec | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health | 98 410 | 58 091 | 58 091 | 98 500 | 61 428 | 61 428 |
Playboy | 70 000 | 39 906 | 39 906 | 75 000 | 42 313 | 42 313 |
Logo | 71 000 | 33 032 | 30 928 | 62 000 | 32 831 | 30 754 |
CKM | 60 960 | 28 786 | 27 786 | 70 000 | 35 657 | 35 657 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 47 000 | 23 471 | 21 473 | 49 987 | 29 157 | 25 507 |
Sukces | 25 064 | 14 831 | 13 810 | 25 104 | 13 749 | 13 057 |
W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku najwięcej zyskał „Playboy” (jego sprzedaż ogółem wzrosła o 11,01 proc.), zaś jedyny spadek odnotowało „CKM” (16,81 proc.).
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | lipiec | czerwiec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health | 98 410 | 58 091 | 58 091 | 98 500 | 53 000 | 53 000 |
Playboy | 70 000 | 39 906 | 39 906 | 70 800 | 35 947 | 35 947 |
Logo | 71 000 | 33 032 | 30 928 | 75 100 | 31 677 | 29 626 |
CKM | 60 960 | 28 786 | 27 786 | 80 000 | 33 402 | 33 402 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 47 000 | 23 471 | 21 473 | 44 499 | 24 265 | 22 267 |
Sukces | 25 064 | 14 831 | 13 810 | 24 200 | 12 533 | 11 348 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” na czele sprzedaży pism męskich. Tylko „Logo” do góry