SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Men’s Health” liderem wśród pism męskich, „CKM” i „Logo” tracą czytelników

W styczniu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w styczniu 2014 roku wyniosła 68 439 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była wyższa o 15,90 proc. Był to jedyny wzrost w zestawieniu i pozwolił pismu awansować z pierwszej na drugą pozycję.

Natomiast z pierwszego na drugie miejsce spadł „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 1,53 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 63 079 egz.

Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 25,97 proc. do 33 047 egz.

>>> Oglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki

Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 18,28 proc. do 28 235 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w styczniu br. wyniosła 31 573 egz., po spadku o 3,33 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Buisness Communcations) wzrósł o 161,92 proc. do poziomu 20 993 egz.

ZKDP

styczeń

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

68 439

59 052

Playboy

63 079

64 062

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

33 047

44 639

Logo

28 235

34 552

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

31 573

32 659

Sukces

20 993

8 015


W styczniu 2014 roku w porównaniu do grudnia 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród pism męskich (o 36,38 proc.) również pochwalić się mógł „Playboy”. Z kolei najwięcej straciło w tym ujęciu „CKM” - było to 36,91 proc.

ZKDP

styczeń

grudzień

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

68 439

53 659

Playboy

63 079

46 252

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

33 047

52 378

Logo

28 235

30 774

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

31 573

25 394

Sukces

20 993

-

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem wśród pism męskich, „CKM” i „Logo” tracą czytelników

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ager
a dlaczego nie uwzględnia się dwóch męskich magazynów tabletowych EGO i MANNISH
0 0
odpowiedź
User
emo123
bo to zestawienie prasy drukowanej. gdyby to bylo zestawienie wszystkich magazynow lacznie z tabletowymi, musialoby byc ich wiecej i porownywanoby tylko sprzedaz na tablety.
0 0
odpowiedź
User
czarna mamba
Wydawnictwo nazywa się Motor-Presse Polska, a nie Motor-Press Polska.
0 0
odpowiedź