SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mediaplus przejmuje od Starcomu obsługę mediową E.ON

Firma energetyczna E.ON wybrała agencję Mediaplus do obsługi mediowej na 10 rynkach europejskich. Rozstrzygnięcie dotyczy również rynku polskiego. 

Niemiecka firma energetyczna E.ON wyznaczyła agencję Mediaplus do planowania, strategii i zakupów mediów w 10 krajach europejskich. 

Decyzja ta jest następstwem konkursu, w którym wzięło udział kilka agencji, a który ruszył w czerwcu br. Nie brał w nim udziału dotychczas obsługujący firmę dom mediowy Starcom, który odmówił  obrony budżetu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Starcom zaczął obsługiwać E.ON w 2020 roku. Wówczas budżet mediowy firmy szacowano na 45 mln euro. Trzy lata temu firma E.ON skonsolidowała obsługę mediową w jednej agencji (wcześniej np. obsługą mediową E.ON we Włoszech i Rumunii zajmowała się agencja Dentsu International). 

Mediaplus należy do niemieckiego holdingu Serviceplan i zatrudnia 3 tys, osób w 44 lokalizacjach. 

Mediaplus będzie obsługiwał E.ON mediowo w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Chorwacji, Holandii, Polsce, Rumunii, Szwecji, Czechach i na Węgrzech.

Jesienią ub.r. firma E.ON reklamowała się na polskim rynku hasłem “Jesteśmy dla Ciebie”. Jej koncept przygotowała wówczas agencja 180heartbeats+Jung v. Matt.