Media Group, ClickAd, DSK i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu na kampanię o spisie rolnym
Do przetargu Głównego Urzędu Statystycznego dotyczącego realizacji kampanii promującej powszechny spis rolny zgłosiły się cztery agencje. Są to Media Group, ClickAd Interactive, agencja reklamowa Dsk i Fabryka Komunikacji Społecznej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Media Group złożyło ofertę z ceną 5,97 mln zł, ClickAd - z ceną 3,34 mln zł, Dsk - z ceną 3,52 mln zł, a Fabryka Komunikacji Społecznej - z ceną 3,42 mln zł.
Budżet, jaki na zaplanowane działania zamierza przeznaczyć GUS wynosi 4,05 mln zł.
Wybrana w przetargu agencja zajmie się produkcją spotów reklamowych, zakupem czasu antenowego i emisja spotów w TV i radiu, zakupem powierzchni reklamowej i publikacją artykułów w prasie (w wydaniach papierowych, elektronicznych oraz powiązanych z nimi portalach internetowych) w celu promocji Powszechnego Spisu Rolnego 2020.Będzie też odpowiadać za kampanię internetową oraz druk i dostawę materiałów promocyjno-informacyjnych.
Z wybraną firmą GUS będzie pracować do 10 grudnia br.
Dołącz do dyskusji: Media Group, ClickAd, DSK i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu na kampanię o spisie rolnym