McDonald's Polska z oficjalnym kanałem na TikToku, rusza kampania
Wystartowała kampania „Mak na TikToku”, która otwiera oficjalny kanał marki McDonald's na platformie.
„Mak na TikToku” to kampania, która rozpoczyna stałą komunikację McDonald’s Polska na TikToku. Content, który pojawi się na profilu marki skupiony będzie wokół idei kreatywnej opartej o żartobliwy, a także zarazem prosty przekaz.
Do udziału w kampanii zaproszono również popularnych na platformie twórców, którzy wyróżniają się swoim dowcipnym stylem. Wpisując się w ideę kreatywną, influencerzy tworzą swoje własne interpretacje „Maka na TikToku”, w przewrotny sposób łącząc kultowe produkty marki ze scrollowaniem ulubionej apki.
Unikalne kody
W pierwszych 5 dniach trwania kampanii na profilu McDonald's Polska na TikToku pojawią się dedykowane kody, które upoważniają do odbioru specjalnych zestawów promocyjnych. Oferta będzie dostępna dla odbiorców aplikacji mobilnej McDonald’s Polska na stronie głównej, pod kafelkiem „Mak na TikToku”. Z oferty można skorzystać w restauracjach marki, po aktywowaniu promocji i użyciu jej unikalnego kodu. Promocja obowiązuje do 30 sierpnia.
- Planując launch kanału McDonald’s na TikToku, zależało nam, aby dotrzeć do nowych grup odbiorców aktywnych w mediach społecznościowych oraz wpisać się w charakterystyczny humor platformy. Wymagało to otwartości, spontaniczności i odwagi. Dlatego zdecydowaliśmy się na proste, żartobliwe podejście kreatywne, które symbolicznie komunikuje nasz główny przekaz - mówi Magdalena Wasilewska, brand manager McDonald’s Polska
Aktywacja otrzymała wsparcie z zakresu działań digital i PR. Za opracowanie idei kreatywnej, strategii kampanii, moderacją social media i obsługą aktywacji w aplikacji odpowiada Dentsu Creative (Isobar). Działania PR powierzono agencji 24/7Communication.
Dołącz do dyskusji: McDonald's Polska z oficjalnym kanałem na TikToku, rusza kampania