mBank prezentuje Pana Czas w nowej odsłonie kampanii „Bądź bogatszy"
W ramach platformy mBanku „Bądź bogatszy”, w połowie czerwca 2020 ruszyła kampania „Pan Czas” opracowana przez BBDO, Mindshare, Dynamo Film i Delapost.
W nowej kampanii mBank promuje dwa produkty bankowe: konto, które „samo oszczędza” oraz kredyt z wszystkimi formalnościami do załatwienia online.
W kampanii pojawia się Pan Czas - obserwator i komentator, niespodziewany gość w naszych domach, który z lekkością i humorem wspiera efektywniejszą formę codziennych działań, pomaga w podjęciu decyzji, które zazwyczaj odkładamy. Dzięki temu zaoszczędzony czas możemy wykorzystać na przyjemności.
Kampania konta i kredytu z Panem Czasem w roli głównej emitowana jest w telewizji i w internecie. Dodatkowe wsparcie zapewniają nośniki OOH oraz działania w kanałach social mediowych.
Kreację kampanii przygotowała agencja BBDO. Za reżyserię spotów odpowiada Paweł Borowski. Kampania została wyprodukowana przez Dynamo Film. Za postprodukcję odpowiada studio Delapost, a za strategię i zakup mediów agencja Mindshare.
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa mBank zanotowała wzrost przychodów odsetkowych rok do roku z 1,2 do 1,33 mld zł, a wpływów z opłat i prowizji z 465,4 do 544,4 mln zł. Zysk operacyjny zmalał z 399,9 do 275,8 mln zł, a zysk netto przypadający na akcjonariuszy mBanku - ze 163,2 do 90,9 mln zł.
Dołącz do dyskusji: mBank prezentuje Pana Czas w nowej odsłonie kampanii „Bądź bogatszy"