SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

mBank edukuje Polaków na temat cyberbezpieczeństwa

Pod hasłem „Ludzie są niesamowici” ruszyła kampania informacyjna mBanku dotycząca cyberbezpieczeństwa. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają BBDO Warszawa, Mindshare, Flota Filmowa i Solski Communications.

To kolejna akcja mBanku poświęcona zagadnieniu bezpieczeństwa w sieci. Podobnie jak w jej poprzednich odsłonach („Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!” oraz „Uważni w sieci”) bank ostrzega przed zagrożeniami w cyfrowym świecie.

Kampania jest emitowana w prasie, telewizji, internecie, kinach i na nośnikach zewnętrznych – podobnie jak klasyczne akcje akwizycyjne. W tej kampanii jednak mBank oferuje wyłącznie wiedzę o zagrożeniach w sieci i informacje o tym, jak się przed nimi chronić.

- W naszych filmach ludzie bawią się z niedźwiedziem, nurkują w przeręblu, wspinają się i spacerują po linie bez asekuracji. Wreszcie pędzą po torze z zawrotną prędkością. Nam te zachowania kojarzą się z innymi, równie niesamowitymi. Klikaniem w niesprawdzone linki i wiadomości. Płaceniem faktur i rachunków bez sprawdzenia numeru konta. Korzystaniem z internetowych „okazji” w nieistniejących sklepach czy wreszcie publikowaniem wrażliwych informacji w sieci - tłumaczy Aneta Kubik, brand manager mBanku.

Przykłady braku ostrożności w kampanii mBanku

W serii spotów przedstawiono przykłady sytuacji, w których ludzie wykazują się nieostrożnością w sieci, przez co mogą tracić swoje pieniądze i dane.

 

W ramach kampanii powstała strona internetowa LudzieSaNiesamowici.pl, na której bank tłumaczy, dlaczego prezentowane w spotach zachowania są niebezpieczne.

Koncepcję kampanii „Ludzie są niesamowici” opracowała agencja BBDO Warszawa, a media zaplanował dom mediowy Mindshare. Za produkcję spotów, wyreżyserowanych przez Tomka Goldbauma-Wlazińskiego, odpowiadała Flota Filmowa. Działania PR przygotowała agencja Solski Communications.

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. wydatki marketingowe grupy kapitałowej mBank wyniosły 102,23 mln zł, o 10 proc. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: mBank edukuje Polaków na temat cyberbezpieczeństwa

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
_Percent
Bardzo, siermiężne.
Ale może tak właśnie trzeba Polakowi - jak krowie na rowie.
odpowiedź
User
Amator
Bardzo, siermiężne.
Ale może tak właśnie trzeba Polakowi - jak krowie na rowie.


z focusami nie wygrasz
odpowiedź