Matka Natura w reklamie soków pomarańczowych Hortex (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii Hortex z Matką Naturą w roli głównej, w której promowane są soki pomarańczowe w nowych opakowaniach. Za akcję odpowiadają Opus B, Papaya Films, Lunapark i OMD.
Postać Matki Natury po raz kolejny gości w spocie Hortexu. Tym razem zostaje przedstawiona jako romantyczna kobieta. Dzięki niej powstają pomarańczowe soki, wyciskane ze świeżych owoców.
W najnowszej reklamie podkreśla się nowe opakowania reklamowanych produktów. Ich typografia została oczyszczone, wyraźnie wzmocniono branding. Nowy design obejmuje całą linię soków i nektarów Hortex.
30-sekundowy spot emitowany jest w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kampania trwa od 13 listopada.
Za kreację kampanii odpowiada Opus B, reżyserią spotu zajął się Tadeusz Śliwa, produkcją Papaya Films, postprodukcją Lunapark. Media zaplanował i kupił dom OMD.
Spoty Hortexu z udziałem Matki Natury emitowane są od 2015 roku. Ta bohaterka pojawiła się m.in. w spotach promujących soki tłoczone, napoje, a ostatnio – soki dla dzieci Leon.
Dołącz do dyskusji: Matka Natura w reklamie soków pomarańczowych Hortex (wideo)