Mieszkańcy Trójmiasta w reklamie centrum handlowego Matarnia
W Trójmieście po raz kolejny na billboardach centrum handlowego Matarnia zamiast modelek i modeli pojawili się jego mieszkańcy. To efekt kolejnej edycji konkursu, w którym centrum poszukuje twarzy do kampanii reklamowej.

Trójmiejski park po raz 9. zorganizował na Facebooku konkurs fotograficzny „Moda łączy pokolenia. Pokażcie Wasz Styl. Autorów dziesięciu najciekawszych prac zaprosił na próbną sesję zdjęciową. Zwycięzcy - babcia Krystyna, tata Paweł, syn Konrad i córka Marta - zostali zaproszeni na sesję na Maltę. Po raz pierwszy kampanię promującą ofertę modową centrum zrealizowano za granicą.
Materiały z sesji zdjęciowej wykorzystano na billboardach i citylightach w całym Trójmieście. Najnowsza kampania, która potrwa do końca kwietnia ma inspirować i przekonywać, że moda dostępna jest dla każdego – dziecka, młodzieży, dorosłych i starszych osób.
Za zdjęcia do kampanii odpowiedzialny jest A12 Team. Stylizacje przygotowała Dorota Florek, stylistka PH Matarnia.
Dołącz do dyskusji: Mieszkańcy Trójmiasta w reklamie centrum handlowego Matarnia