„Masz Ding do zakupów" - nowa aplikacja serwis z gazetkami sklepowymi promuje się kampanią
Pod hasłem pod hasłem „Masz Ding do zakupów" ruszyła kampania promująca serwis internetowy i aplikację Ding - nowe narzędzie agregujące gazetki reklamowe sklepów, należące do AdRetail (Grupa Interia.pl).
Kampania wspiera premierę aplikacji gazetkowej i serwisu internetowego Ding, które AdRetail (Grupa Interia.pl) wprowadziło na rynek w listopadzie 2019 roku.
Bohaterem spotu reklamowego jest aplikacja DING – wielozadaniowy superbohater i pomocnik w zakupach, stojący na straży aktualnych promocji i niskich cen.
Reklama zachęca do zainstalowania aplikacji, która odpowiada na potrzeby konsumentów (łatwiejsze polowanie na okazje, kontrola domowego budżetu, oszczędzanie), a z drugiej strony podkreśla kluczowe funkcjonalności produktu (wygodna prezentacja aktualnych gazetek promocyjnych czy powiadomienia o promocjach na wybrane produkty).
Kampania będzie prowadzona do końca lutego w telewizji (TV Puls, Kino Polska, Stopklatka, Mini Mini oraz inne kanały tematyczne) w sieciach kinowych (Helios i Cinema City), radiu (RMF FM, RMF Classic, RMF Maxx, stacje z Grupy Radiowej Time), w prasie („Chwila dla Ciebie”, „Tele Tydzień”, „Życie na gorąco”, „Twoje Imperium”).
Akcję uzupełnią działania w internecie (serwisy tematyczne i społecznościowe) oraz autopromocja w portalu Interia oraz innych serwisach grupy.
Za pomysł kreatywny, koordynację i zakup mediów odpowiada dział marketingu Grupy Interia.pl. Realizacją sportu zajęła się agencja Eternal Monkeys, a reklamę udźwiękowiło krakowskie studio RS Media.
Dołącz do dyskusji: „Masz Ding do zakupów" - nowa aplikacja serwis z gazetkami sklepowymi promuje się kampanią