„Mask singer” ogląda 1,25 mln osób
Pierwsze trzy odcinki nowego reality-show „Mask singer” oglądało średnio 1,25 mln widzów, o 290 tys. osób więcej, niż nadawany niemal rok temu w tym paśmie program „Power Couple”. TVN w paśmie nadawania nowego show jest wiceliderem rynku w 4+ i liderem w 16-49 - wynika z najnowszych danych telemetrycznych, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki nowego cotygodniowego programu rozrywkowego „Mask singer” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 20.00, począwszy od 5 marca br. Średnia widownia produkcji do 19 marca wyniosła 1,25 mln osób, co przełożyło się na 9,17 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 12,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków programu śledziło 3,16 mln osób w grupie 4+.
Dotychczas największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 1,45 mln oglądających.
„Mask Singer” ma o 290 tys. widzów większą widownię, niż niż nadawany niemal rok temu w tym paśmie program „Power Couple”. Średnia widownia produkcji w okresie od 20 marca do 3 kwietnia wyniosła 956 tys. osób, co przełożyło się na 6,73 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+, 9,15 proc. w 16-49 oraz 7,98 proc. w 16-59.
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji”, czyli w sobotnim paśmie między godz. 20.02 a 21.24 ma 8,57 proc. udziału. Stacja jest wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP2, co przekłada się na 11,76 proc. udziału. Za TVN plasują się: TVP1 (7,44 proc.) oraz Polsat (6,22 proc.).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 jest liderem.
Kubiki promowały „Mask singer”
W okresie od 17 do 19 marca „Mask singer” promowały tzw. kubiki - niestandardowe nośniki reklamowe, które stanęły w Poznaniu i Krakowie.
W programie „Mask Singer” bierze udział 12 znanych osób (zazwyczaj są to aktorzy, muzycy, celebryci, sportowcy, dziennikarze czy politycy), które występują w kostiumach, zwykle związanych z ikonami popkultury, zwierzętami czy roślinami. Przebrania mają za zadanie ukryć prawdziwą tożsamość gwiazd. Muzyczne występy oglądają widzowie, publiczność w studio i czwórka detektywów (siedzą za stołem, jak jurorzy w wielu talent-showach).
Detektywi zadają uczestnikom pytania, typują, kto ich zdaniem kryje się pod maską. Starają się też rozszyfrować tropy pojawiające się w filmach, przed występami gwiazd. Wskazówki dotyczące zamaskowanych postaci na pewno pomogą tym, którzy dobrze znają życiorysy osób z pierwszych stron gazet, przebieg ich karier czy śledzą show-biznesowe nowinki.
W każdym odcinku publiczność i „detektywi” głosują na najlepszy występ. Uczestnik z najmniejszą liczbą głosów ujawnia swoją tożsamość, zdejmując maskę. Zwycięzcą programu będzie uczestnik, którego personalia najdłużej pozostaną tajemnicą. Nagrodą jest statuetka Złotej Maski.
Wojewódzki, Kamińska, Trzepiecińska i Ruciński w jury
Z oczywistych względów nie została ujawniona tożsamość gwiazd, które biorą udział w polskiej edycji „Mask Singer”.
Program prowadzi aktor Michał Meyer, który m.in. występował w jednej z głównych ról w serialu TVN7 „Zakochani po uszy”.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.
Dołącz do dyskusji: „Mask singer” ogląda 1,25 mln osób